Prin mica publicitate, niște băieți „de cartier”, care se dă dădeau drept gigolo, au făcut o adevărată afacere, din a „agăța”, fete și femei pe care le convingeau sau le obligau, ulterior, să se prostitueze.Totul s-a petrecut în plină pandemie.

Surse judiciare au dezvăluit, în exclusivitate pentru evz.ro, că cel care a pus la cale „afacerea” este Marian Samir Sefer, de 23 de ani. Acesta și-a creat un cont pe Facebook, unde a postat imagini în care ar apărea în Miami, la Hollywood, la Paris, în alte orașe din California etc…

Se pare că aceste înfățișări „pompoase” l-au ajutat la crearea unei imagini de gigolo, sau de partener de amor, indiferent de sexul partenerului.

Astfel, el a organizat, ajutat de alte 15 persoane, o adevărată rețea de „agățat” femei sau bărbați, prin mica publicitate.

Surse judiciare au dezvăluit că, după racolarea fetelor, prin metoda „lover-boy”, unele minore, membrii grupului format în jurul așa-zisului gigolo Marian Samir Sefer dădeau anunț pe Publi24 pentru a invita clienți să profite de tinerele care își ofereau serviciile contra-cost.

Chiar dacă România era în stare de urgență, iar ordonanțele militare prevăd, clar, că trebuie să eviți deplasările în alt scop decât în interes de serviciu, pentru cumpărături, plimbat animale de companie sau activități recreative, nu puțini au fost cei care au vizitat bordelurile tinerilor.

Practic, niște locuințe închiriate, așa cum au dezvăluit, în exclusivitate, pentru evz.ro, surse judiciare.

La cerere, fetele erau obligate să meargă și la domiciliile clienților…fără mască.

Afacerea tânărului lover-boy s-a prăbușit în plină criză…

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE