Cât a investit George Simion pentru panourile electorale „Case la doar 35.000 euro”

George Simion AUR. Sursa foto: facebook

George Simion a împânzit țara cu panouri publicitare în care promite „Case la doar 35.000 euro” pentru români. Suma este mult mai mică în comparație cu cea plătită de PNL în care promovează cartea lui Nicolae CiucăUn ostaș în fruntea țării”.

George Simion și Nicolae Ciucă se întrec în panouri publicitare

Dacă PNL a plătit aproximativ 2 milioane de euro pentru cartea lui Nicolae Ciucă, nepublicată încă, liderul AUR a plăti mult mai puțin pentru campania outdoor „Planul Simion”.

„Costul este de 450.000 de euro cu TVA, pe care îi plătim în două tranșe. Sunt 350 fețe de panou în această campanie. Ele sunt distribuite în toată România destul de uniform”, a declarat Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.

Potrivit jurnaliștilor de la snoop.ro.,„suma pentru promovare se apropie de 1 milion de euro. Asta înseamnă cei 450.000 euro, 300.000 euro pentru septembrie-noiembrie și 100.000 euro - plățile organizațiilor locale”.

George Simion și Nicolae Ciucă se întrec în panouri publicitare. Sursa foto: snoop.ro.

AUR a schimbat în fiecare lună tipul de mesaj

Marius Lulea a mai declarat că în fiecare lună AUR a folosit un alt tip de mesaj, iar în prețul de 450.000 de euro sunt incluse producția, montarea și demontarea, dar și TVA și taxele locale.

„Primul mesaj a fost cu casele de 35.000 de euro, acum sunt mesaje despre suveranitatea și controlul asupra resurselor țării”, a explicat Marius Lulea.

De asemenea, AUR a inițiat o campanie cu chipul lui George Simion pe panouri de mai mici dimensiuni. Iar prețul acest tip de afișaj „este undeva la 100.000 de euro, pe total, dar fiecare filială s-a ocupat”.

Prim-vicepreședinte AUR a mai subliniat că vor avea „o nouă alocare de 300.000 de euro. Se va reduce puțin numărul de panouri. 100.000 de euro pe lună, atât ne putem permite. 300.000 de euro pentru trei luni”, a declarat el pentru snoop.ro.

Între timp, George Simion a depus plângere penală împotriva lui Nicolae Ciucă. Liderul AUR solicită verificarea modului în care a fost cheltuită suma de două milioane de euro pentru panourile de promovare cărții liderului PNL.