FISC: Autoritățile locale trebuie să colecteze date despre veniturile acestor angajați!

FISC: Autoritățile locale trebuie să colecteze date despre veniturile acestor angajați!

Pe site-ul ANAF a fost publicat proiectul de ordin al președintelui ANAF, care include modelul și conţinutul declaraţiilor ce trebuie depuse în legătură cu persoanele cu rezidență în alte state ale UE, ce înregistrează venituri în România.

România, prin Agenția Națională de Administrare Fiscală, are obligația să transmită statelor membre informații pentru anumite categorii de venituri, respectiv venituri din muncă, remunerații plătite administratorilor și altor persoane asimilate acestora, produse de asigurări de viață, potrivit Directivei 2011/16/UE privind cooperarea administrativă in domeniul fiscal, transpusă in Codul de Procedura Fiscală, scrie într-un comunicat al ANAF. 

Autoritățile locale trebuie să colecteze informații de la persoanele rezidente într-un stat membru al Uniunii Europene care obţin venituri de natură salarială sau asimilate acestora. 

De asemenea, autoritățile locale trebuie să colecteze date despre asigurările de viață contractate pe teritoriul României, informaţii stabilite la nivelul Comisiei Europene.

Ne puteți urmări și pe Google News

Totodată, potrivit art. 531 alin. (4) din OG 92/2003 republicata, plătitorii veniturilor/remunerațiilor, dar și asigurătorii, au obligația transmiterii către Agenția Națională de Administrare Fiscală, declarațiile informative ce vor conține date cu privire la tipurile de venituri menționate anterior, mai scrie în comunicatul ANAF.