Facturile la energie, sosite cu şase luni întârziere

Facturile pentru curentul electric nu au mai ajuns la Curtea de Argeş din septembrie.

Laurenţiu Alistar, un localnic, disperat că nu a mai plătit pentru energia electrică consumată şi speriat de suma pe care o va găsi pe factură, a mers la sediul din Curtea de Argeş al societăţii să vadă ce s-a întâmplat.

„Un domn de acolo mi-a spus că au un soft nou şi că nu prea se înţeleg cu el. S-a uitat într-un calculator şi am plătit, până la urmă, 600 de lei. Nu e mult, dar mă gândesc cât voi plăti când se va face regularizarea consumului“, spune bărbatul. Alţi argeşeni au avut parte de alte situaţii. Mihaela Popescu locuieşte tot la Curtea de Argeş, la bloc. Nici ea nu a primit facturile de la Electrica de trei luni, dar şi când au început să vină, parcă nu se mai opreau. „Din octombrie până în martie nu am primit nimic, de mă gândeam că nu se mai plăteşte curentul“, glumeşte femeia.

La începutul săptămânii, Mihaela a constatat că în cutia poştală are două facturi. „Una e de 120 de lei şi alta de 650 de lei, perioada facturată e din septembrie până acum. Nu mai înţeleg nimic. Între timp am achitat vreo trei facturi, emise tot de ei, pentru abonamentul radio-TV. Am primit două facturi cu aceeaşi sumă, 25 de lei, pe care le-am plătit fără să mă uit“, spune femeia. Aglomeraţie şi la Piteşti La Piteşti, situaţia e similară. Centrul de Relaţii cu Clienţii a fost asaltat de cetăţeni care primiseră facturi multe şi nu mai ştiau pe care trebuie să le achite. În legătură cu problemele apărute a fost sesizat şi OPC-ul, directorul Cristian Libertatu declarând că va avea o discuţie cu şefii firmei pentru a lămuri situaţia.

„Nici nu ştiu ce să mai zic. Acu’ am primit facturile astea două şi am venit la Poştă să-l întreb pe dom’ factor poştal cum să fac“, spune Maria Bârlă, din Corbeni. Femeia stă la coadă, sperând că poştaşul o să o lămurească. De la Centrul pentru relaţii cu clienţii din Curtea de Argeş nimeni nu a putut să-i lămurească pe abonaţi ce se întâmplă. De la Piteşti, reprezentanţii Centrului au spus că parţial e vina lor, că au tastat greşit codul de bare al facturii. „Facturile au fost trimise la timp, dar probabil au fost probleme la poştă“, ne-a declarat Doina Petrescu, şeful zonal Piteşti.