Flanco se află la cea de-a 10-a ediție de Black Friday anul acesta, derulând sezonul de promoții în perioada 23 octombrie – 30 noiembrie. Astfel, retailerul va oferi reduceri de până la 80% la peste 1 milion de produse, în cele 157 de magazine din 117 orașe din România, precum și online, pe www.flanco.ro.

„Ediția a 10-a de Black Friday este una cu totul diferită, nu numai pentru condițiile de piață cu totul neobișnuite, dar și pentru faptul că este o ediție aniversară”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

Potrivit spuselor sale, anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat foarte mult, motiv pentru care compania a decis să promoveze noi servicii, astfel ca produsele să ajungă rapid și în siguranță la cumpărători.

„Anul acesta a schimbat mult comportamentul de cumpărare al consumatorilor și ne-a încurajat să venim cu idei și servicii noi, mai ales pe partea de logistică și livrare, în așa fel încât să ne asigurăm că produsele cumpărate ajung la clienți repede și în condiții de siguranță. Din martie până acum, și partenerii noștri de livrare au avut timp să-și redimensioneze echipele și să-și ajusteze soluțiile tehnice și logistice”, a precizat Dragoș Sîrbu care a adăugat:

„Dar pentru că Black Friday se adaugă peste un business de livrare și așa foarte intens, și pentru că situația din țară se schimbă de la o săptămână la alta, am decis ca anul acesta să avem mai mult de o lună de Black Friday – pentru a da timp clienților să își achiziționeze orice produs, fără a fi nevoie să se grăbească în magazine sau pe site și fără a pune presiune pe livratori, într-o singură zi de reduceri”.

Oferte speciale pentru produsele best-seller

Pentru ediția Black Friday din acest an, Flanco va avea oferte în special la produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări și și-au demonstrat utilitatea în ultimele luni. Este vorba despre aspiratoarele robot, best-sellerele anului 2020, care vor avea reduceri de până la 50% sau televizoarele. De asemenea, smartphone-urile vor avea reduceri de până la 40%, automatele de cafea – 60%, purificatoarele de aer – 45% și uscătoarele de rufe – 50%.

O altă facilitate oferită clienților este acordarea posibilității de a face retur pentru acele produse care nu se ridică la așteptările lor. Pentru a limita acest gen de situații, Flanco a lansat serviciul pick-up in store, care permite clienților să comande de pe site-ul flanco.ro și să selecteze orice magazin din rețea Flanco, în care să fie livrat produsul. În magazin, clienții pot vedea și verifica produsele, înainte de a le ridica.

„Livrarea comenzilor va fi eficientizată datorită serviciilor pe care le-am implementat în ultimele luni, și anume: livrarea la EasyBox, livrarea programată și ridicarea din magazin. Astfel, clienții vor avea, pe lângă cele două metode clasice, cumpărarea din magazin sau de pe site-ul flanco.ro, posibilitatea de a ridica comanda din lockerele EasyBox sau din cel mai apropiat magazine”, a precizat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.

El a precizat că, în magazin, clienții vor putea verifica produsele astfel încât să elimine orice temere legată de integritatea articolelor vândute online.

„În plus, cu serviciul de ridicare a comenzii dintr-un magazin selectat de clienți, aceștia vor putea ridica produsul din magazinul pe care îl aleg, și mai mult decât atât, vor putea verifica produsele astfel încât orice temere legată de integritatea articolelor vândute online să fie înlăturată”, a subliniat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE