Editura Evenimentul si Capital

După 634.000 de euro, amenzi date de CNA, OTV se închide

09_Diaconescu_EVZ
Autor: | | 4 Comentarii | 850 Vizualizari

Ieri, Consiliul Naţional al Audiovizualului a retras cu unanimitate de voturi, licenţa audiovizuală a televiziunii OTV (înfiinţată în 2001) deoarece radiodifuzorul nu a plătit amenzile primite în ultimii trei ani, în valoare de 1.170.000 lei (272.093 euro).

Licenţa OTV este deţinută de Ocram Televiziune SRL, societate aflată în insolvenţă din primăvara anului trecut. Între 2009 şi martie 2012, momentul intrării în insolvenţă, OTV a strâns 52 de amenzi neplătite, potrivit datelor CNA. Dan Diaconescu a anunţat că va ataca în instanţă decizia CNA şi a spus că, începând chiar de astăzi, va face agitaţie în Parlament. Mai mult, surse din OTV au dezvăluit că vedetele postului vor putea fi văzute, în curând, pe DDTV.
  • SENZAȚIONAL! Dan Diaconescu, omul care a profitat din toate „necazurile”. I s-a ÎNFUNDAT de data asta? DEZBATERE
Practica neachitării amenzilor nu este nouă pentru OTV. În 2008, OTV a fost executat silit cu 234.000 de euro, pentru amenzile date de CNA, în perioada 1 ianuarie 2004-30 septembrie 2008. Astfel, Administratia Finanţelor Publice Sector 3 a executat silit societatea Ocram Televiziune SRL, încasând o suma de 234.070 euro, aferentă a 82 de decizii de amendare pe care CNA le-a dat postului OTV în acea perioadă. Între 1 ianuarie 2004 şi 30 septembrie 2008 OTV primise de la CNA un total de 101 decizii de amendare a societăţii Ocram Televiziune SRL, în valoare totală de 1.447.500 de lei (peste 400.000 de euro la acea perioadă). „Achit amenzile, normal că le achit, dar nu pe toate. Eu le contest in instanta pe toate, insa. Pana acum am castigat jumatate din ele. Pe restul le-am platit”, a declarat Dan Diaconescu pentru Evenimentul zile în urmă cu doi ani. „Cu cât produce această televiziune, nu pot plăti toate amenzile. Unui independent i se dă în cap, dar, ce să facem, trebuie să rezistăm”, a continuat patronul OTV. Istoricul amenzilor OTV Postul de televiziune a apărut pe piaţă în 2001, iar un an mai târziu i s-a interzis sa emită timp de 2 ani. S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L., din care face parte şi OTV, s-a înfiinţat în 2003. Societatea este formată din: Dan Diaconescu - acţionar principal (80,1%) şi Magichand Ltd (Cipru) (19,9%). În 2004, postul lui Diaconescu a început să emită din nou şi a fost anul în care a primit doar şase amenzi, în valoare de 42.500 de lei (10.300 de euro).Un an mai târziu, 2005, curajul i-a revenit, iar numărul amenzilor a ajuns la 19, cu o valoare de 195.000 de lei. Printre „abateri” s-au numărat comentariile legate de viaţa intimă a personalităţilor sau publicitatea pentru medicamente neconvenţionale. O parte dintre sancţiuni au fost favorizate de Corneliu Vadim Tudor şi Gigi Becali, din cauza acuzaţiilor nefondate aduse de cei doi oameni politici diverşilor adversari.2006 - 25 de amenzi în valoare de 247.000 de lei (circa 60.000 de euro) - primite în special de emisiunea „Criminalii României”.În 2007 s-a înregistrat cea mai mare creştere de audienţă pentru OTV, iar postul a trecut de 1% rating, cu 132.000 de telespectatori. Cele mai importante subiecte: sinuciderea lui Bogdan Costache (Ralph) şi celebra disparţie a Elodiei Ghinescu. În 2007 numărul amezilor a ajuns la 29, totalizând 320.000 de lei (78.000 de euro).În 2008 audienţa postului OTV a continuat să crescă, înregistrând 1,4 puncte de rating (168.000 de telespectatori). Dan Diaconescu a strâns în 2008, 32 de amenzi, însumând 247.000 de lei (60.000 de euro).
  • CTP, despre suspendarea OTV: "Un plasture peste un furuncul"

Imaginile momentului! Cum arata interiorul statiilor de metrou din Drumul Taberei!

Pagina 1 din 1
Tag-uri: otv, CNA, dan diaconescu



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Media

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI