Evenimentul Zilei > Monden > Dorian Popa a ajuns de urgență la spital. Sângera abundent. „Nu vă băgați în așa ceva indiferent ce vă spune creierul”. FOTO
Dorian Popa a ajuns de urgență la spital. Sângera abundent. „Nu vă băgați în așa ceva indiferent ce vă spune creierul”. FOTO

Dorian Popa a ajuns de urgență la spital. Sângera abundent. „Nu vă băgați în așa ceva indiferent ce vă spune creierul”. FOTO

Vloggerul Dorian Popa a ajuns de urgență la spital, marți după-amiază. Anunțul a fost făcut chiar de către vedetă, care a postat pe Instagram un story de pe scaunul medicului.

Dorian Popa a ajuns la spital, la secția ORL, după ce a folosit un betișor și era cât pe ce să își spargă timpanul. Vedeta s-a confruntat cu sângerări abundente, de neoprit și a intrat în alertă. Vloggerul a postat pe Instagram experiența sa și le-a transmis și fanilor un mesaj în acest sens.

Dorian Popa era cât pe ce să-și piardă auzul. „Aviz amatorilor”

După ce și-a băgat bețișorul în ureche, a început să sângereze, povestește Dorian Popa. Astfel, s-a deplasat de urgență la o secție ORL din cadrul unei unități medicale, pentru a fi investigat de medici. Un doctor i-a pus o meșă în ureche pentru că sângerarea nu se mai oprea. Potrivit verdictului medical, Dorian Popa era cât pe ce să-și piardă auzul din cauză că l-a apropiat foarte mult de timpan.

”Aviz amatorilor, nu vă băgați bețigașe în ureche indiferent de ce vă spune creierul. Am făcut-o lată, îmi curge sânge din urechea asta. Sunt la ORL. Sângerarea nu se poate opri, am dat cu bățul de mânerul ciocănașului, la milimetri de timpan”, le-a transmis Dorian Popa fanilor de pe Instagram.

Vedeta e în mijlocul atenției. Cât câștigă Dorian Popa de pe Instagram

Dorian Popa este unul dintre influencerii de pe Instagram, care au muncit să se facă vizibili în mediul online. În ultimii 10 ani, de când a debutat în „Pariu cu viața” și LaLa Band, Dorian Popa a muncit mult ca să-și facă un nume în showbiz, în prezent devenind unul dintre cei mai bine plătiți influenceri.

Dorian are 2,3 milioane de fani pe Instagram, 2 milioane pe Youtube și 1 milion, pe Facebook. Potrivit Click, tarifele lui Dorian nu sunt deloc mici. Promovarea unui singur produs, prin postarea unei fotografii pe Instagram: 3.000-3500 de euro, un instastory de 15 secunde: 1500 de euro, o postare pe Facebook (promovare produs) – 1000 de euro, iar o postare pe  Tik Tok, 2.000 – 3.000 de euro.

Dorian Popa a declarat într-un interviu ca face aproximativ 40.000 de euro pe lună din online.