Sărăcia te face inventiv. O dovedesc doi studenţi ai universităţii britanice Cambridge, care au găsit o metodă neobişnuită de a-şi plăti taxele şcolare. Timp de un an, şi-au pictat feţe cu siglele unor mărci celebre, care au plătit bani grei pentru "spaţiul" de reclamă.
Proiectul, denumit sugestiv "Buy my face", a fost ideea studenţilor Ross Harper şi Ed Moyse şi a început, iniţial, cu reclame pentru companii mici. Afacerea a luat amploare cu ajutorul site-urilor de socializare, care au popularizat pozele celor doi. "Cred că este o formă eficientă de a-ţi face reclamă, iar toţi cei care ne-au 'cumpărat' feţele au fost foarte mulţimiţi de rezultate. Nu a contat numai faptul că mulţi oameni văd siglele în fiecare zi, ci şi site-ul buymyface.com, pagina noastră de internet. Mulţi internauţi au accesat site-ul doar ca să vadă a cui siglă mai este pictată pe feţele noastre", spune Ed Moyse, unul dintre studenţi. De-a lungul timpului, peste 150 de companii au apelat la serviciile tinerilor, printre care "giganţi" financiari precum Ernst and Young.