Discoteca pentru toată familia

Noua modă importată din SUA: distracţie pe placul părinţilor, dar şi al celor mici.

Lumini difuze, un stroboscop ce se învârte neîncetat, ritmuri disco ce răsună din toate difuzoarele. Nu este miezul nopţii într-un bar plin de tineri în căutare de senzaţii tari, ci două după-amiaza într-o discotecă specială pentru părinţi cu copii. „Baby Loves Disco“ (Bebe iubeşte disco) este o nouă modă venită din America, iar succesul înregistrat în Marea Britanie este un semn că o nouă nebunie va cuprinde Europa, relatează Reuters. Ideea de la care a pornit această nouă afacere este aceea că, de multe ori, este foarte greu de găsit o activitate la care atât copiii, cât şi părinţii să se simtă bine. Spre exemplu, atunci când ies în parc cu copiii, părinţii au tendinţa de a se plictisi sau se vaită de frig. În schimb, când iese toată familia la cumpărături, este rândul celui mic să se plictisească ori să se plângă că îi e cald. Discoteca „familială“ este locul ideal pentru o după-amiază de relaxare, la care părinţii se simt bine ascultând o muzică mai pe placul lor decât obsedantele cântece de leagăn. Copiii sunt şi ei liberi să-şi facă de cap, alergând de colo-colo şi legănându-se în ritmul muzicii. Potrivit regulamentului de funcţionare, acest gen de local este destinat părinţilor însoţiţi de copii cu vârste între 6 luni şi 7 ani. Atunci când obosesc, copiii, dar şi părinţii, se pot retrage într-un colţ liniştit, unde au la dispoziţie cărţi şi jocuri gen puzzle, cu care se pot distra împreună. Micii petrecăreţi pot comanda la bar prăjiturele pentru copii şi sucuri de fructe. ASALT EUROPEAN Distracţie de vedete Primul „Baby Loves Disco“ din Europa s-a deschis în septembrie la Londra. „La fiecare petrecere a fost arhiplin“, spune Sandra Skiba, brand manager al firmei. „Uneori e greu de găsit o activitate plăcută întregii familii, mai ales atunci când e frig şi se întunecă devreme. Este o distracţie şi un mod foarte bun pentru a te menţine în formă“, spune Skiba.

Compania intenţionează să deschidă în 2008 mai multe localuri de acest fel în ţări precum Suedia, Polonia sau Norvegia. Pentru a-şi promova afacerea, managerii companiei nu pierd niciun prilej pentru a spune că, în SUA, multe vedete, cum ar fi Jerry Seinfeld ori Madonna, au venit cu copiii la astfel de petreceri.