Evenimentul Zilei > Actualitate > DICTIONAR: Media planner
DICTIONAR: Media planner

DICTIONAR: Media planner

Un media planner lucreaza in media, publicitate si poate avea un salariu cuprins intre 300 si 1.300 de euro, in functie de experienta, dar si de responsabilitati.

O astfel de persoana dezvolta un program de publicitate ce contine obiectivele stabilite pentru client sau de catre acesta. „Un media planner mentine permanent contactul cu clientul, pentru a intelege cat mai bine obiectivele campaniei. La selectionarea diferitelor canale media folosite, el trebuie sa identifice segmentele de consumatori carora li se adreseaza campaniile publicitare.

De asemenea, el realizeaza prezentari si rapoarte de monitorizare a strategiei de media a competitorilor, precum si informari permanente cu privire la transformarile de pe piata de media”, spune Maria Suciu, PR al Neogen.

Candidatul ideal are cunostinte temeinice de statistica, studii superioare de profil (comunicare, media, management si afaceri, marketing, cercetare operationala, statistica, psihologie), utilizeaza foarte bine calculatorul, invata rapid sa foloseasca softuri specifice cercetarii media, vorbeste bine limba engleza. Totodata, are spirit de echipa, este sociabil, analitic, poate sa lucreze in conditii de stres.

Publicat in categoriile: Actualitate
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: