DETALII CUTREMURĂTOARE după MOARTEA lui Emiliano Sala. „Avionul era rupt în trei, iar părţile erau ţinute la un loc de cablurile electrice şi de control”

DETALII CUTREMURĂTOARE după MOARTEA lui Emiliano Sala. „Avionul era rupt în trei, iar părţile erau ţinute la un loc de cablurile electrice şi de control”

Raportul provizoriu al Departamentului Britanic de Investigare a Accidentelor Aviatice (AAIB) prezintă amănunte tulburătoare legate de accidentul aviatic în care a decedat Emiliano Sala.

Departamentul Britanic de Investigare a Accidentelor Aviatice a prezentat un raport provizoriu legat de aeronava în care se afla fotbalistul Emiliano Sala. Avionul s-a prăbușit în Canalul Mânecii, iar argentinianul și pilotul David Ibbotson au decedat.

„Avionul era rupt în trei, iar părţile erau ţinute la un loc de cablurile electrice şi de control. Motorul era desprins de zona cockpitului. Avionul nu mai avea părţi ale aripilor şi coada”, se arată în raport, în care se menţionează şi pernele de scaun găsite pe o plajă din Franţa. AAIB a fost informat în 21 ianuarie, la ora 21.22, că avionul Piper PA-46-310P Malibu a dispărut de pe radar în timp ce se afla pe ruta Nantes – Cardiff. Ultimul contact radio al pilotului cu radarul din Jersey a avut loc la ora 20.12

În raport sunt menţionate condiţiile meteo în timpul zborului şi este descris în amănunt avionul. Avionul a fost fabricat în 1984, iar până la 30 noiembrie 2018 avea la activ 6.636 de ore de zbor. Ultima revizie semnificativă a avut loc în 30 noiembrie 2018. Aparatul de zbor avea un transmiţător de urgenţă pentru localizare, însă chiar dacă ar fi fost setat pe poziţia activat semnalele sale nu pot fi detectate în apă.

Avionul nu avea un dispozitiv de înregistrare a datelor de zbor protejat în caz de accidente sau unul de înregistrare a discuţiilor din cockpit, dar nici nu exista obligaţia de a le avea.

Ne puteți urmări și pe Google News

Potrivit BBC, anchetatorii ar trebui să încerce să afle câte ore de zbor a avut pilotul în ultimele 28 până la 90 de zile înaintea accidentului. Ibbotson avea la activ aproximativ 3.700 de ore de zbor şi avea licenţă de pilot privat în SUA şi Marea Britanie. O astfel de licenţă nu permite însă ca un pilot să transporte pasageri cu plată", se precizează în raport.