Decizie luată la nivel înalt în Grupul Renault. Ce soartă va avea Dacia

Decizie luată la nivel înalt în Grupul Renault. Ce soartă va avea Dacia

Anunț de ultimă oră ce vizează și marele produs românesc, Dacia.

Reprezentanții Grupului Renault au făcut câteva schimbări importante și au decis să se concentreze doar pe patru mărci. Obiectivul urmărit este acela de-a îmbunătăți calitatea automobilelor pentru a crește numărul vânzărilor. Dacia rămâne printre mărcile pe care francezii de la Renault se vor concentra în continuare. Anunțul va fi făcut de Luca de Meo, noul director general al companiei.

„Am decis să reorganizăm grupul Renault în jurul a patru mărci, nu mai mult, pe zone geografice. Va exista marca Renault, pe care o voi gestiona în mod direct, marca Alpine, Dacia și încă una, care va fi ceva inedit, din seria +nouvelles mobilités+. Dacia are o poziție foarte bună pe segmentul low-cost și nu trebuie să plece de pe această poziție.

Dar cred că trebuie să-i dăm o imagine mai... cool. Va exista un director pentru fiecare marcă. Asta ne va permite să ne focalizăm și mai bine pe nevoile clienților”, a afirmat italianul, care ocupă funcția de conducere din luna iuie a acestui an.

Ne puteți urmări și pe Google News

Renault, Alpine, Dacia, Renault Samsung și Lada sunt mărcile pe care le dețin cei de la Renault în acest moment.

Informația cu reorientarea grupului francez a apărut în primăvara acestui an. „Constructorul auto francez Renault intenționează să închidă mai multe unități de producție în Franța, printre care Flins care asamblează mașina de oraș Zoe și Nissan Micra, în cadrul unui vast plan de restructurare care urmează să fie anunțat săptămâna viitoare”, au anunțat cei de la „Le Canard Enchainé.”

Patru uzine vor fi închise în Franța: Choisy-le-Roi, Dieppe și turnatoriile din Bretania, pentru început. Lovitura cea mare – Flins (…) va veni mai târziu”, confirma o sursă pentru AFP.

În primul semestru al acestui an, Renault a bifat un minus uriaș la capitolul financiar. „Constructorul auto francez Renault a înregistrat în primul semestru pierderea netă cea mai grea din istoria sa, 7,3 miliarde de euro, tras în jos de partenerul său japonez Nissan și de criza sanitară, a anunțat grupul joi, 30 iulie, într-un comunicat.

Pe tot anul 2019, acuzase deja o pierdere, mult mai mică, de 141 de milioane, prima în zece ani, la o cifră de afaceri a grupului de 55 de miliarde de euro”, anunța „Le Figaro”.