Marţi, 15 septembrie, coprezentatorul matinalului „Neaţa cu Răzvan şi Dani”  şi-a descărcat frustrările acumulate în ultimele decenii.

Dani Oţil nu a uitat nici de ceilalţi participanţi la trafic, la fel afectaţi de lipsa unor artere care să le scurteze timpul petrecut la volan.

Intervenţia acestuia a venit în contextul în care astăzi a fost inaugurată magistrala M5 M5 Râul Doamnei – Eroilor 2, la aproape 41 ani după darea în folosinţă a primei artere de metrou.

„Poate ne ajută bunuţul Dumnezeu şi, după anii ăştia, vedem şi noi autostrada până la Sibiu sau până la Braşov.

Cum or vrea autorităţile şi sfinţii de la Uniunea Europeană, că am înţeles că nu vrea…

Care cu gândăcelul, care cu șobolanul gri pe uscat, cu ursuleţul panda care trăieşte în România… Nu vrea… Atenţie mare, dragi guverne! Eu am 40 de ani.

25 de ani nu o mai duc, conform mediei de viaţă. Măcar în 24 de ani… Am să le transmit miniştrilor, câţi or fi fost la Transporturi de 30 de ani, şi acum stau în chiloţeii lor tetra, liniştiţi acasă…

Nu se gândesc că vine blestemul meu şi le varsă cafeluţa pe părul de pe piept sau iaurțelul lu’ ăla mic…

Deci vă doresc, domnilor, înmulţit cu zece ce v-au dorit românii toată vara pe Valea Prahovei şi pe Valea Oltului”, a spus Dani Oțil, în emisiunea „Neatza cu Răzvan și Dani”.

În acest context, amintim că premierul Ludovic Orban a declarat într-o şedinţă de guvern de la începutul lunii septembrie că Ministerul Transporturilor are pregătită documentaţia pentru tronsonul de autostradă Ploieşti-Braşov.

„De asemenea, sunt două tronsoane de autostradă care vor traversa munţii înspre Moldova, este vorba de Autostrada Unirii, Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni, pentru care pentru primul tronson Târgu Mureş – Târgu Neamţ este în curs de realizare studiul de fezabilitate.

Şi, de asemenea, în cursul acestei luni va fi lansată licitaţia pentru contractul de realizare a studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pe celelalte două tronsoane de la Târgu Neamţ până la Ungheni.

De asemenea, este semnat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic pe un alt tronson important care va traversa Carpaţii şi va asigura legătura între Moldova şi infrastructura de transport european – este vorba de tronsonul de autostradă Bacău – Braşov.”

În plus, liderul de la Palatul Victoria a precizat că Guvernul României va trebui să recupereze rapid „gravele întârzieri” provocate de „guvernările iresponsabile” care au lăsat infrastructura de transport „stadiu de subdezvoltare”.