Cum arată noul logo al companiei Facebook şi ce ascunde această manevră. Foto în articol

Cum arată noul logo al companiei Facebook şi ce ascunde această manevră. Foto în articol

Facebook Inc. are un aspect nou. Aşa se va putea distinge compania Facebook de aplicația Facebook. Doar că sunt unele dubii în privinţa aceasta.

Gigantul rețelelor sociale FB a dezvăluit, luni, un logo generic ca parte a unui impuls de rebranding. Logo-ul „FACEBOOK” reprezintă compania-mamă şi deține Facebook, Instagram, WhatsApp și alte proprietăți.

Un GIF arată simbolul care afișează diferite culori care diferenţiază mărcile:

-Albastru pentru Facebook

Ne puteți urmări și pe Google News

-Roz pentru Instagram

-Verde pentru WhatsApp.

"Astăzi, actualizăm branding-ul companiei noastre pentru a fi mai clar în legătură cu produsele care provin de pe Facebook", a declarat directorul de marketing, Antonio Lucio, într-o postare pe blog. „Prezentăm un nou logo al companiei și distingem în continuare compania Facebook de aplicația Facebook, care va păstra propriul brand”. Noul logo este „proiectat pentru claritate” pentru a crea o „distincție vizuală între companie și aplicație”, a spus compania.

Ar putea fi, de asemenea, o manevră făcută de Facebook - care este într-o continuă controversă, inclusiv o anchetă a Comisiei Comerciale Federale cu privire la practicile sale în afaceri.

Candidatul la președinție, senatorul Elizabeth Warren, a solicitat desființarea companiei

Aproximativ 2,8 miliarde de persoane folosesc Facebook și proprietățile sale WhatsApp, Instagram și Messenger, în fiecare lună, a spus Zuckerberg recent. Facebook se bucură că veniturile au sărit cu 29%. Iar acţiunile Facebook au crescut la 194,56 dolari la tranzacționarea de ieri, potrivit celor relatate de marketwatch.