Gigantul rețelelor sociale FB a dezvăluit, luni, un logo generic ca parte a unui impuls de rebranding. Logo-ul „FACEBOOK” reprezintă compania-mamă şi deține Facebook, Instagram, WhatsApp și alte proprietăți.
Un GIF arată simbolul care afișează diferite culori care diferenţiază mărcile:
-Albastru pentru Facebook
-Roz pentru Instagram
-Verde pentru WhatsApp.
„Astăzi, actualizăm branding-ul companiei noastre pentru a fi mai clar în legătură cu produsele care provin de pe Facebook”, a declarat directorul de marketing, Antonio Lucio, într-o postare pe blog. „Prezentăm un nou logo al companiei și distingem în continuare compania Facebook de aplicația Facebook, care va păstra propriul brand”. Noul logo este „proiectat pentru claritate” pentru a crea o „distincție vizuală între companie și aplicație”, a spus compania.
Ar putea fi, de asemenea, o manevră făcută de Facebook – care este într-o continuă controversă, inclusiv o anchetă a Comisiei Comerciale Federale cu privire la practicile sale în afaceri.
Candidatul la președinție, senatorul Elizabeth Warren, a solicitat desființarea companiei
Aproximativ 2,8 miliarde de persoane folosesc Facebook și proprietățile sale WhatsApp, Instagram și Messenger, în fiecare lună, a spus Zuckerberg recent. Facebook se bucură că veniturile au sărit cu 29%. Iar acţiunile Facebook au crescut la 194,56 dolari la tranzacționarea de ieri, potrivit celor relatate de marketwatch.
