Creștere record a pieței online de fashion. Tot mai mulți români apelează la achiziții electronice

Creștere record a pieței online de fashion. Tot mai mulți români apelează la achiziții electronice

Piața online de fashion din România va depăși pragul de un miliard de dolari până la finalul anului 2021, conform unei analize PayU.

Piața de fashion online din România va depăși pragul de un miliard de dolari până la finalul acestui an. Informația apare într-un raport elaborat lansat de PayU. Documentul se intitulează „The Next Frontier: cele mai promițătoare piețe pentru liderii emergenți ai comerțului electronic în 2021 și nu numai”. Acesta prezintă creșterile fără precedent ale achizițiilor online pentru piețele cu o creștere accelerată, trecute adesea cu vederea înainte de 2020, în favoarea unor piețe occidentale, tradiționale, conform unui comunicat de presă.

Raportul, realizat de PayU, analizează cheltuielile efectuate de consumatori în mediul online în 19 țări, de pe cinci continente. Sunt analizate patru sectoare de comerț electronic unde s-au înregistrat cele mai rapide creșteri. Este vorba despre frumusețe și cosmetice, produse digitale, modă și galanterie și educație.

„Nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a activa în comerțul online. O serie de factori, precum trecerea accelerată la cumpărăturile online, rata crescută de penetrare a dispozitivelor mobile, nivelul crescut de acces la internet și incluziunea financiară în creștere, determină consumatorii să cumpere online, în timp ce noile reglementări și inovații sporesc, în continuare, securitatea plăților pentru consumatori.

Ne puteți urmări și pe Google News

Acest context oferă o oportunitate de creștere fără precedent a comerțului online pentru comercianții din întreaga lume. O mare parte din această oportunitate se află și în regiunile geografice în care operăm”, a declarat Mario Shiliashki, CEO, PayU Global Payments.

Cum este piața online de fashion din România

Într-o perioadă în care pandemia de COVID-19 a produs întreruperi importante în activitățile economice, comerțul online a susținut vânzările pentru comercianți și le-a oferit consumatorilor o importantă alternative. Aceștia au reușit, datorită achizițiilor pe care le-au făcut în spațiul online, să-și procure produsele esențiale vieții de zi cu zi.

În acest context, al pandemiei de COVID 19, pentru mai multe piețe, schimbarea guvernamentală concentrată către o mai mare digitalizare a economiei reprezintă un real ajutor. Mai ales că unul dintre pilonii cheie ai acestui moment este comerțul online.

De asemenea, în ultimele luni, cumpărătorii români au avut ocazia să experimenteze din ce în ce mai mult, cât de simplu, rapid și sigur este să achiziționeze online, iar pentru anumite verticale s-a putut observa o creștere considerabil mai mare decât în anii precedenți.

„Ne așteptăm ca până la finele lui 2021 bugetul pentru cumpărăturile online în categoria fashion să crească cu 75%, trecând pentru prima dată de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 - 2025, ajungând astfel la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până la finalul anului 2025”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

Facilități pentru clienții PayU

Pe lângă simplitate și siguranța plății online, cumpărătorii români beneficiază și de opțiuni special dezvoltate pentru o experiență cât mai plăcută. Două dintre opțiunile pe care le oferă liderul plăților online celor care achită prin intermediul platformei sale.

Astfel, plata printr-un singur click, „Pay by click” este opțiunea prin care clientul nu trebuie să-și mai introducă datele de card. El poate efectua plata doar cu un singur click. La finele anului trecut, tranzacțiile plătite cu această opțiune au ajuns la 38% din totalul plăților efectuate cu cardul.

O altă opțiune este Instant Money Back, prin intermediul căreia clientul primește banii în maxim 30 de minute de la momentul confirmării returului. Acesta este un beneficiu, unic în Europa, oferit de PayU în România împreună cu partenerii săi.