Promovarea unui produs, mai ușoară ca oricând

Autor: Mihai G.
07 Nov 2019

Promovarea produselor prin Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de creștere a vânzărilor, indiferent de domeniul de activitate.  În plus, este probabil și cea mai rapidă cale de a avea acces la mii de potențiali clienți, plătind un preț optimizat la maxim cu ajutorul unei platforme de o complexitate fără egal.

Cu toate acestea, dacă nu dispui de un buget de publicitate, anunțurile Google nu sunt o opțiune tocmai bună pentru tine. Tocmai de aceea, pentru că soluții alternative există din belșug pe internet, ai putea arunca un ochi pe platforma Wikishop, o modalitate eficientă și la îndemâna oricui pentru a promova orice tip de produs prin crearea unui articol potrivit pentru acesta.

Wikishop este o enciclopedie online liberă , cu acces gratuit, dezvoltată în mod colaborativ de către voluntari. Oricine poate edita orice articol din Wikishop, în orice moment, total sau numai parțial, cu posibilitatea de a adăuga legături externe potrivite către site-urile sau magazinele online care comercializează produsele respective.

Fiind un proiect colaborativ, fondatorii și contribuitorii Wikishop au un scop comun, acela de a crea o enciclopedie a shoppingului, una cât mai cuprinzătoare, atât ca acoperire cât și ca adâncime. În plus, ne dorim ca Wikishop să fie o sursă de informație de încredere.

Promovează-ți produsele cu Wikishop

Ești deținătorul unui magazin online? La Wikishop îți poți promova gratuit produsele prin adăugarea articolelor potrivite și includerea de legături externe către site-ul tău web. Spre deosebire de Wikipedia, Wikishop nu impune restricții în ceea ce privește link-urile externe, adăugarea lor fiind permisă și chiar încurajată.

Pentru a-ți promova produsele pe Wikishop ai nevoie de un cont de utilizator. Odată creat, ai posibilitatea de a scrie articole despre aproape orice tip de produs ce poate fi cumpărat online, adăugând pentru fiecare legăturile externe potrivite. Deși nu există aproape niciun fel de restricții cu privire la crearea de noi articole, utilizatorii sunt rugați să trimită exclusiv articole originale, care nu au mai fost publicate în altă parte pe internet și care respectă legislația privind drepturile de autor. Mai multe detalii despre cerințele minime de publicare a unui articol pe Wikishop, inclusiv modalitatea efectivă prin care poți contribui, găsești accesând pagina promovare produse.

Ce este Wikishop?

Wikishop este un proiect de colaborare prin care ne-am propus să creăm o enciclopedie a shoppingului, gratuită, completă și obiectivă. Esența proiectului este natura sa comunitară; nu există aproape niciun fel de ierarhizare a utilizatorilor; orice persoană care vizitează Wikishop poate edita aproape orice pagină, singura condiție fiind crearea unui cont de utilizator. Oriunde vedeți o legătură Modifică pagina în susul unei pagini sau la începutul unei secțiuni o puteți apăsa pentru a edita conținutul. Puteți, de asemenea, crea pagini noi și să scrieți despre absolut orice subiect din sfera shoppingului.

Nu există categorii la care să avem prea mulți contribuitori, deci orice mână de ajutor este binevenită.

Cine contribuie?

Oricine este liber să participe. Nu este nevoie decât de acces la Internet și dorința de a participa la scrierea unei enciclopedii. Desigur, este de preferat ca editorii să se priceapă suficient de bine la subiectul articolelor pe care le scriu și să le poată redacta într-o limbă română corectă. De asemenea, trebuie precizat că editările răuvoitoare sau evident greșite sunt anulate imediat.