Casa de marcat pentru firmele de ridesharing. Cum alegi modelul potrivit pentru afacerea ta?

Autor: Panait Dan
23 Jul 2019
Casa de marcat pentru firmele de ridesharing. Cum alegi modelul potrivit pentru afacerea ta?

Noile case de marcat cu jurnal electronic vor deveni obligatorii pentru soferii care lucreaza pe aplicatii de ridesharing, cum ar fi Uber, Bolt, Yango ori Clever, potrivit Ordonantei de Urgenta nr. 49/2019. In prezent, clientii acestor firme nu pot sa primeasca bon fiscal pentru ca masinile nu sunt dotate cu case de marcat. Insa noua Ordonanta, publicata recent in Monitorul Oficial, prevede ca, daca pasagerul va plati pe loc cu numerar sau cu card bancar, atunci soferul va trebui sa ii dea bon fiscal. De asemenea, soferul mai este obligat sa emita factura daca clientul ii solicita.

Potrivit acestei Ordonante de Urgenta, in cazul serviciilor de transport alternativ pentru care plata se realizeaza exclusiv online prin intermediul platformei digitale prin debitarea contului pasagerului cu suma reprezentand contravaloarea cursei respective, este obligatorie emiterea unei facturi electronice catre pasager, conform art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, prin intermediul platformei digitale. Asadar, daca plata cursei se face direct din contul bancar al clientului, nu trebuie emis bon fiscal.

Alegerea casei de marcat pentru firmele de ridesharing

Companiile de ridesharing trebuie sa tina cont de cateva criterii de selectie esentiale atunci cand achizitioneaza aparatele fiscale cu jurnal electronic. Primele de pe lista sunt acreditarea primita de la ANAF, adica aparatul sa se afle in evidenta institutiei, si tipul casei de marcat. Modelul potrivit de aparat fiscal este cel portabil in acest caz, care se dovedeste a fi extrem de usor de manipulat. Noua casa de marcat se va conecta direct la serverele ANAF si va transmite in timp real activitatea.

Casa de marcat cu jurnal electronic Orgtech Teo de la AMEF.RO, primul aparat cu garantie nelimitata in conditiile incheierii unui contract de service (valabil doar pentru Bucuresti si Ilfov- momentan), bifeaza cu succes aceste criterii de selectie.

casa de marcat cu jurnal electronic ridesharing

Casele de marcat cu jurnal electronic marca Orgtech Teo au inclus acumulator de Li-Ion si alimentator pentru incarcare de la retea. Mai mult de atat, au inclus modul de WiFi ce permite conectarea aparatului la orice dispozitiv din cadrul retelei de internet. Si poate fi conectat la casa de marcat orice alt dispozitiv prin intermediul portului usb sau al mufei seriale.

Faptul ca aparatul permite salvarea rapoartelor pe un telefon sau pe orice alt dispozitiv ce se poate conecta la o retea WiFI ofera siguranta si usureaza activitatea de zi cu zi. Totodata, exportul se poate face si pe un dispozitiv extern – sd card , PC, etc.

Inca doua vesti bune sunt posibilitatea de conectare/ integrare a casei de marcat cu aplicatia pentru listarea bonurilor fiscale direct din aplicatie. In plus, AMEF.ro vine cu solutii de finantare pentru companiile care au nevoie de mai multe case de marcat. Finantarea se poate face prin factoring, care propune solutii personalizate de acordare a sprijinului financiar.

Alte beneficii primite la achizitionarea casei de marcat Orgtech Teo

Reteaua de service Amef.ro asigura clientilor interventii in perioada de garantie si de post-garantie, suport tehnic specializat si instruirea utilizatorilor. 

Ministerul de Finante a anuntat recent ca vor scoate din Legea prevenirii incalcarea termenului de utilizare a noilor case de marcat. Prin urmare, inspectorii ANAF vor putea sa dea direct comerciantilor fara case de marcat amenda de pana la 10.000 de lei, sa le suspende activitatea si sa confiste banii nejustificati.