Antreprenoriat. Cinci pași simpli pentru creșterea vânzărilor, de la Pungescu

Din 2008, Pungescu este producător de pungi biodegradabile cu personalitate, pe care le comercializează la preț de producător

Cum facem clienții să ne aducă alți clienți? Iată câteva întrebări cu care v-ați confruntat și pentru care Domnul Pungescu, antreprenor de peste zece ani, cu expertiză în producția de pungi personalizate, are câteva răspunsuri.

Obținerea notorietății prin prezența pe pungi personalizate

În principiu orice ne poate ajuta să ne facem mai cunoscuți, să atingem notorietatea pentru brandul nostru. Dar nu orice tehnică este la fel de ieftină. Faptul că cineva vede la TV sau pe Facebook o reclamă a noastră, aude un spot la radio, primește un flyer, vede un banner pe stradă sau logo-ul nostru pe pungi personalizate înseamnă că devine „aware”, devine conștient de faptul că existăm. Dintre tehnicile menționate mai sus, promovarea pe sacoșe ori pungi e cea mai ieftină cale de a te face văzut.

Fie că vreți să faceți publicitate pentru un produs, deci orientată spre client, fie publicitate de afaceri, cu orientare spre companii și profesii (publicitate comercială, industrială, profesională), reclama pe sacoșe și pungi este ieftină cam ca o campanie de flyere dar mult mai eficientă, prin durata de viață și ultilitatea pungilor. O pungă biodegradabilă sau o sacoșă de plastic poate fi folosită de mai multe ori. Mai multe inforormatii gasiti in acest articol.

Pungescu produce la comandă pungi și sacoșe personalizate cu grafica dorită de client, 100% biodegradabile, scutite de ecotaxa, certificate bio și oferă consultanță cu privire la grafică, texte, culori și tipul de pungă care să pună cel mai bine în valoare mesajul clientului. Cu ajutorul unor sacoșe personalizate, se câștigă mai mult decât expunere. În primul rând se menține o relație mai apropiată cu clienții, cărora se pot transmite cu ușurință tot felul de informații. Sacoșele personalizate sunt un mijloc ieftin de promovare. În plus, Pungescu a deprins, de-a lungul experienței de un deceniu, abilitatea de a pune pulsul inimii unei afaceri în macheta ce va da personalitate unei pungi.

Atragerea clienților prin personalizarea de pungi

Deși într-o anumită măsură atragerea clienților se suprapune cu creșterea notorietății, aceasta înseamnă și că omul a făcut o mică acțiune care a arătat un grad de interes față de mesajul/produsul nostru, înseamnă că l-am atras spre noi. Zeci de consumatori se pot transforma în promotori ai brandului dumneavoastră, odată ce transportă în aceste pungi personalizate diversele lor cumpărături. Pentru cei interesați de a vinde produse în masă, o modalitate ieftină și de impact este promovarea pe pungi, adevărate „vitrine mobile”.

Vânzarea

Cum putem face ca toți cei care ne vizitează site-ul sau magazinul să și cumpere? În primul rând, trebuie să fiți orientați spre optimizarea profitului, nu doar a vânzărilor. E o diferență mare între cele două și cum se poate obține fiecare. De exemplu, dacă scădeți prețurile la jumătate, veți mări vânzările. Dar profitul se va prăbuși. Un alt lucru la care ne putem uita atunci când vine vorba de vânzări e aspectul prețului. Cum ne-am putea diferenția de concurență atunci când vorbim de preț și servicii oferite? De exemplu, Pungescu produce la comandă pungi și sacoșe personalizate cu grafica dorită de client, 100% biodegradabile, scutite de ecotaxa, certificate bio și oferă consultanță cu privire la grafică, texte, culori și tipul de pungă care să pună cel mai bine în valoare mesajul clientului.