6 sfaturi utile pentru o optimizare SEO eficientă

Autor: Comitnet
21 Feb 2020
6 sfaturi utile pentru o optimizare SEO eficientă

6 sfaturi utile pentru o optimizare SEO eficientă

Cu ajutorul celor 6 sfaturi de optimizare SEO enumerate în acest articol veți reduce considerabil rata de respingere a site-ului dumneavoastră!

Cheia succesului în procesul de creare al unui site este de a face prima pagină a acestuia atrăgătoare și ispititoare, pentru a stârni interesul publicului țintă de a explora tot ceea ce aveți pe site. Un design web bine construit are un impact considerabil asupra vizitatorilor site-ului dumneavoastră, care se pot transforma imediat în potențiali clienți.

Scopul procurării de servicii SEO este de vă face site-ul ușor de găsit și de a-i determina pe vizitatori să vă achiziționeze produsele și serviciile oferite. Un conținut valoros pe prima pagină a site-ului dumneavoastră vă va ajuta să evitați o rată de respingere crescută. Rata de respingere reprezintă numărul de utilizatori care părăsesc imediat un site, fără a merge pe o altă pagină a acestuia.

1. Publicați pe prima pagină a site-ului un mesaj care spune ce servicii și produse oferiți

Un mesaj puternic descriptiv cu privire la activitatea afacerii dumneavoastră, pe prima pagină a site-ului, va convinge din primele secunde un vizitator să rămână mai mult timp pe acesta. Un mod prin care puteți testa dacă este eficientă pagina de pornire a site-ului dumneavoastră este de a arăta cuiva neavizat în domeniu prima pagină și să-l întrebați ce a înțeles.

2. Inserați un mesaj cu imagine și text în care arătați beneficiile afacerii dumneavoastră

Un singur mesaj concludent, în care sunt detaliate la liniuță motivele pentru care serviciile și produsele dumneavoastră sunt cele mai bune, poate fi o modalitate de a stabili de la bun început cine va rămâne pe site și cine îl va părăsi.

3. Utilizați o listă ierarhizată cu serviciile și produsele dumneavoastră

Creați cu intenție directă o ierarhie a serviciilor și produselor afacerii dumneavoastră, pentru a scoate în evidență care sunt cele mai importante aspecte pe care doriți să le promovați publicului țintă.

4. Inserați o gamă variată de articole pe care se poate da click

Cu cât aveți mai multe articole relevante pentru publicul țintă pe site-ul dumneavoastră, cu atât veți avea mai multe șanse ca vizitatorii să dea click de la un articol la altul. Pentru a atrage și mai mult oamenii, includeți și imagini de calitate care ajută la o înțelegere mai completă a conținuturilor scrise.

5. Folosiți instrumente care încurajează implicarea publicului țintă

Instrumentele de implicare a publicului țintă pe site-ul dumneavoastră pot să fie: videoclipuri, sondaje, anunțuri de angajare, știri live sau o bară de știri derulantă. Toate acestea vor implica și mai mult vizitatorii pe site-ul dumneavoastră.

6. Urmăriți și testați

Procesul de testare a web design-ului primei pagini trebuie să fie încontinuu urmărit și îmbunătățit.

Cum faceți acest lucru? Cea mai bună modalitate este să aduceți mici ajustări lunare la design și să observați dacă rata de respingere a paginii dumneavoastră urcă sau scade. Dacă scade semnificativ, atunci rămâneți la designul ales, iar dacă aceasta crește înseamnă că designul anterior era mai eficient. O agenție cu experiență precum SEO 365 vă poate ajuta cu aceste schimbări, astfel încât dumneavoastră să vă concentrați pe alte aspecte importante ale afacerii.

Un website care atrage utilizatorii să dea click pe prima pagină este un site bine structurat și bine cotat pentru optimizarea pe motoarele de căutare, ceea ce este în interesul prosperității afacerii dumneavoastră.