3 rețete de smoothie bogate în vitamine

21 Jan 2021
3 rețete de smoothie bogate în vitamine

Cauți idei pentru un mic dejun delicios și plin de substanțe nutritive sau vrei pur și simplu să te bucuri de o gustare sănătoasă, care să te umple de energie? Înseamnă că ai ajuns unde trebuie! Ți-am pregătit mai jos cele mai inspirate trei rețete de smoothie care mustesc de vitamine și sunt foarte apetisante. Alege-ți preferatele din lista noastră și încântă-ți întreaga familie cu cea mai rapidă doză de sănătate. Iar dacă ai abordat un stil de viață sănătos, răsfoiește și lista cu produse bio românești de la Obio, până decizi care rețetă de smoothie îți face mai mult cu ochiul!

Smoothie cu afine și piersici

Cu un gust bogat și dulce, smoothie-ul cu afine și piersici este alegerea ideală dacă iubești, deopotrivă, fructele de pădure și pe cele foarte zemoase și parfumate. În plus, dintr-o singură porție îți vei lua și doza zilnică de verdeață, pentru că vei folosi și varza pentru a-l prepara. Bogat în nutrienți și viu colorat, acest smoothie va fi preferatul celor mici. 

Vei avea nevoie de:

  • o cană de lapte de soia vanilat
  • 4 felii de piersici (fie proaspete, fie congelate sau din conservă)
  • un sfert de cană de afine (proaspete sau congelate)
  • o mână de frunze de varză, eventual tăiate sau rupte în bucăți mari
  • un sfert de linguriță de scorțișoară măcinată, pentru decor și arome accentuate

Iată cum îl poți pregăti:

Pune toate ingredientele într-un blender și amestecă-le la o viteză mai mică. Când acestea par a fi omogenizate, schimbă viteza la o treaptă superioară, pentru ca ingredientele să fie combinate perfect. 

  • O porție de smoothie cu afine și piersici conține aproximativ 170 calorii, 4 g grăsimi, 8,5 g proteine, 26 g carbohidrați (4 g fibre) și 17 g zaharuri.

Smoothie cu banane și afine

Este ideal pentru un mic dejun luat în grabă sau pentru o gustare răcoroasă în zilele fierbinți. Bananele, așa cum probabil știi, sunt pline de potasiu, substanță care ajută la buna funcționare a inimii, a sistemului muscular și a rinichilor.

Vei avea nevoie de:

  • o cană mare de lapte de soia
  • o jumătate de cană de afine (proaspete sau congelate)
  • o jumătate de banană (proaspătă sau congelată)
  • un strop de esență de vanilie

Iată cum îl poți pregăti:

Adaugă toate ingredientele în blender, lasă-l la o viteză medie timp de 30 de secunde, până când compoziția devine omogenă. Dacă preferi ca smoothie-ul să fie unul mai subțire, poți completa cu puțin lapte de soia. 

  • O porție de smoothie cu banane și afine conține aproximativ 125 calorii, 5 g grăsimi, 3 g proteine, 25 g carbohidrați (2 g fibre), 11 g zaharuri.

Smoothie cu kiwi și spanac

Îl poți bea ca atare sau îl poți combina, eventual, cu pudra de proteine pe care obișnuiești să o iei pentru a hrăni masa musculară. Organismul tău va primi revigorarea pe care o cauți, grație substanțelor nutritive pe care banana, kiwi și spanacul le conțin, alături de minunatele vitamine. 

Vei avea nevoie de:

  • o banană medie, tăiată felii
  • un kiwi (curățat și tăiat în bucățele)
  • o cană de lapte de migdale neîndulcit
  • o cană de spanac

Iată cum îl poți pregăti:

Toate ingredientele se pun într-un blender și se omogenizează complet, la o viteză medie. Pentru un smoothie mai consistent, adaugă un sfert de banană, iar pentru o băutură mai subțire, toarnă puțin lapte de migdale neîndulcit peste compoziție.

  • O porție de smoothie cu kiwi și spanac conține aproximativ 304 calorii, 5 g grăsimi, 22 g proteine, 47 g carbohidrați (7 g fibre).

Ce spui, ți-am făcut poftă? Atunci pregătește-ți un smoothie rapid și bucură-te de sănătate într-un pahar!