3 idei de promovare a afacerilor cu prezenta online si fizica

Chiar daca esti un antreprenor experimentat sau daca esti proprietar de afacere noua si te afli la inceput de drum probabil doresti idei de promovare cu ajutorul carora sa obtii rezultate eficiente si rapide, dar in acelasi timp sa nu implice costuri ridicate, atunci vei regasi cateva idei in randurile ce urmeaza numai bune de pus in practica!

Ca sa poti avea succes in afaceri, in afara de calitatea serviciilor sau a produselor pe care le vinzi, este important felul prin care promovezi serviciile si produsele. In contextul actual al COVID-19, pandemia care face “ravagii” la nivel international este posibil sa fii si tu afectat ca antreprenor experimentat si in special daca esti la inceput de drum si nu dispui de un buget ridicat pentru marketing, trebuie sa stii ca solutiile accesibile de promovare ale afacerii sunt la tot pasul daca reusesti sa le vezi ca oportunitati. Asadar, iata cateva idei pe care sa poti pune in practica rapid pentru a creste vanzarile:

  1. Crearea unui magazin online. Orice antreprenor stie in ziua de astazi ca nu poti sa ignori avantajele pe care le ofera piata de pe internet. E-commerce-ul a devenit un standard in ziua de astazi, insa daca doresti cu adevarat sa vinzi trebuie sa te gandesti cum sa incurajezi potentialii clienti cu un web design cat mai creativ, robust dar si care sa indeplineasca cat mai multe dintre cerintele din ziua de astazi. Designul viitorului dvs magazin pe internet poate sa vanda dublu sau triplu decat cel fizic, fara sa fie necesare platile chiriilor, ale salariilor etc. Tot ce trebuie sa faci este sa apelezi la agentia potrivita care ofera servicii de creare magazin online care sa inteleaga necesitatile businessului tau si care poate implementa solutii de calitate inalta concentrate pe experienta utilizatorului, precum si dezvoltarea identitatii de brand sau canalele de marketing prin care poti dezvolta vanzarile;

  2. Optimizeaza site-ul. Mediul online este locul cel mai cunoscut de specialistii care lucreaza intr-o firma SEO din Romania si ofera servicii de optimizare site pentru utilizatori si Google sau alte motoare de cautare. Chiar daca la prima vedere pare usor sa faci chiar tu asta, trebuie sa stii ca nu este deloc banal. Intr-o prima etapa este recomandat sa citesti despre SEO si sa te familiarizezi cu termenii specifici si ce presupun acestia, apoi apeleaza la servicii SEO profesionale prin care vei genera organic vizitatori.

  3. Content marketing si strategie. Strategia de comunicare si articolele pe care le planifici pentru comunicarea mesajelor catre publicul tinta pe diferite publicatii online sau bloguri ofera si linkurile necesare pentru ca vizitatorii sa poata ajunge pe site-ul afacerii tale, beneficiand totdata de numeroase avantaje cata vreme acestea raman “live”. Totusi, este bine sa stii ca pretul advertorialelor variaza in functie de fiecare publicatie pe care doresti sa te promovezi si este indicat sa apelezi la un specialist pentru planificarea si monitorizarea intregului proces.

De asemenea, poti sa creezi treptat o comunitate in jurul afacerii tale, mentinand o comunicarea prin intermediul canalelor sociale Facebook si Instagram sau platforme pentru videoclipuri cum ar fi YouTube sau Tik Tok, ce au devenit evitale pentru promovarea unei afaceri in prezent. Totodata, poti participa la conferinte de profil unde poti face networking pentru a prezenta realizarile si solutiile tale intrand astfel in contact cu posibili clienti. Asadar, noi iti uram succes si nu uita: fii diferit de competitia ta orice ai face!