3 greșeli de evitat în alegerea pachetului de servicii software

Achiziționarea unui pachet de servicii software îți permite să ajustezi într-un mod eficient întreaga dinamică a companiei pe care o conduci. 

 

Însă acest beneficiu important poate fi sesizabil doar atunci când alegerea unui astfel de tool este realizată în mod corect, în funcție de nevoile reale pe care managementul le poate identifica.

 

În cazul unei alegeri neinspirate a pachetului de servicii software, costurile de achiziție nu vor putea fi amortizate conform obiectivelor propuse. Asadar, iată ce greșeli trebuie evitate: 

Alegerea unui pachet software ce nu implică suport specializat 

Este o greșeală ce poate fi evitată cu simplitate, printr-o informare corectă asupra dezvoltatorului de servicii software personalizate cu care dorești să colaborezi. 

 

Nevoia unei echipe de suport IT, ce poate oferi consultanță în timp real, atât în etapa de implementare, cât și pe spețe ce țin de mentenanță, este vitală. O echipă cu experiență hands-on poate asigura companiei beneficiare acces la resursa umană, oricând este nevoie. 

 

Așadar, utilizarea tehnologiei în scopuri practice se bazează și pe o transparență în comunicare și colaborare continuă, între client și furnizorul de servicii software personalizate.  

Alegerea unui pachet ce nu include soluții personalizate

Această greșeală poate costa foarte mult, motivul fiind unul cât se poate de simplu: soluțiile software pentru eficientizarea fluxurilor de lucru dintr-o companie nu sunt universal valabile. 

 

Cu alte cuvine, apelarea la un set de servicii IT, incompatibile cu nevoile reale din firmă, este un lucru consumator de timp și bani. Așadar, este important ca un client să apeleze la ajutorul unui dezvoltator de servicii software personalizate, adaptate punctual problemelor. 

 

De la automatizarea proceselor de business, prin software dedicat, până la dezvoltare web și dezvoltare aplicații mobile, partenerul ideal descoperă și livrează la timp soluții optime pentru compania beneficiară. 

Alegerea unui pachet ce eșuează în automatizarea proceselor

Apelarea la un pachet de servicii software are menirea de a reduce nivelul de încărcare al angajaților, astfel încât aceștia să poată depune un efort mult mai concentrat pe task-uri ce sunt cu adevărat solicitante. 

 

Or în cazul în care pachetul achiziționat nu rezolvă această ecuație, prin simplificarea anumitor fluxuri și proceduri din munca de zi cu zi, alegerea unui astfel de produs nu este una corectă. 

 

Așadar, este important ca o astfel de alegere să genereze consecvență, repetabilitate și acuratețe, odată cu automatizarea anumitor procese. Odată implementate soluțiile oferite de un anumit dezvoltator, unele task-uri trebuie să se realizeze mai simplu și mai eficient. 

 

Alege să eviți aceste greșeli, pentru a putea avea certitudinea că pachetul de servicii software personalizate este, de fapt, o investiție în dinamica firmei, generatoare de performanțe pe termen mediu și lung.