15 ani de performanțe în online

Autor: Comunicat
12 May 2021
15 ani de performanțe în online

Danco Vision este lider pe piața serviciilor digitale full 360, depășind 1.000.000 EUR cifră de afaceri în 2020

BUCUREȘTI, mai 2021 – Danco Vision, agenție interactivă 3600 cu servicii integrate de web design, SEO și marketing online, marchează aniversarea a 15 ani de activitate, depășind 1.000.000 EUR cifră de afaceri.

Veniturile aproape s-au dublat anual, de când Danco Vision a început să ofere servicii full 3600, depășirea pragului de 1.000.000 EUR fiind cu atât mai importantă cu cât ea s-a produs într-un an economic greu, marcat de pandemia COVID-19.

Cifrele din Q1 2021 demonstrează accentuarea trendului ascendent, cifra de afaceri a agenției în această perioadă fiind de peste 450.000 EUR.

Astăzi, Danco Vision se poziționează ca un lider în domeniu. Cunosc bine această piață și pot spune că nu mai există o agenție în România care să furnizeze acest nivel de servicii 3600, cu 15 ani de experiență în online, cu clienți din toate industriile, cu o echipă perfectă, formată din oameni cu ani de experiență și tineri entuziaști. Fără falsă modestie, suntem greu de egalat la capitolele calitate, flexibilitate și viteză de livrare”, spune Daniel Ionescu, fondator și CEO Danco Vision.

Pornită în 2006, povestea Danco Vision a trecut prin toate etapele de dezvoltare ale unui business, având o evoluție organică. Serviciile inițiale de web design și SEO au adus primii clienți, contribuind la brand awareness-ul agenției. Proiectele reușite au atras altele, portofoliul extinzându-se cu nume mari, precum Tarom, Cora, Ernst&Young etc., înregistrând o creștere constantă.

Depășind criza economică din 2008, Danco Vision a trecut la nivelul următor în 2015, odată cu lansarea #DigitalU, agenție de marketing digital. Cu un pachet complet de servicii, Danco Vision a devenit agenție full 3600, atacând piețele internaționale. Proiectele externe au crescut, iar în prezent peste 60% din revenue este generat de clienți din America de Nord, America de Sud, Asia și Europa.

Astăzi, clienții din România beneficiază de un know-how și o experiență completă de nivel internațional la prețuri corecte, calibrate pieței locale.