Complotul online e gata: Ce pregătesc strategii lui Obama pentru a-l sabota pe Trump. Milioanele de dolari curg

Complotul online e gata: Ce pregătesc strategii lui Obama pentru a-l sabota pe Trump. Milioanele de dolari curg

Doi strategi democrați care au lucrat pentru planul de campanie al lui Obama pregătesc sabotatea lui Trump cu un pachet de publicitate digitală de 75 de milioane de dolari.

New York Times a raportat că agenții lui Obama, în colaborare cu un ONG non-profit numit Acronim și un comitet de acțiune politică de stânga, au pregătit planurile de „contracare a președintelui Trump" în cele mai importante state, cum ar fi: Michigan, Arizona, Carolina de Nord, Pennsylvania și Wisconsin.

"Dacă lucrurile care trebuie să se întâmple nu se vor întâmpla în aceste state până în mai sau iunie, candidatul nostru nu va avea niciodată timp să-l ajungă ajungă din urmă pe Trump", a spus David Plouffe, care a condus campania din 2008 a lui Obama.

Plouffe, de asemenea consilier principal al lui Obama în 2012, a adăugat: „Există un pericol imens până atunci”. „Dacă prăpastia este prea abruptă pentru a ieși, nu vor câștiga".

Ne puteți urmări și pe Google News

Mai mult, Plouffe conduce "Chan Zuckerberg", o organizație non-profit lansată de fondatorul Facebook Mark Zuckerberg și soția sa Priscilla Chan, o conexiune cu care sigur se va bucura Acronim care se descrie ca fiind „o organizație non-profit implicată în infrastructura digitală pentru mișcarea progresistă în derularea unor campanii mai inteligente". Iar Tara McGowan , o altă strategă în campania lui Obama, spune că obiectivul său este de a crea o percepție publică negativă mai virulentă asupra lui Trump pe termen scurt.

Acronim a investit deja și în site-uri de știri digitale concepute pentru a contracara mass-media conservatoare online

„Declinul constant al știrilor locale din toată țara, alături de creșterea dezinformării difuzate online, a fost alarmantă", a spus McGowan. Ea spune că obiectivul său este „să furnizeze informații și povești faptice oamenilor de unde își primesc știrile, să completeze acel gol și să contracareze dezinformarea care îi afectează online”.

Campania împotriva lui Trump va viza și platforme de social media, precum Snapchat, Facebook și YouTube

Trump a cheltuit deja 26 de milioane de dolari pe Facebook și Google, depășind cu mult cheltuielile pentru publicitate faţă de rivalii săi.

Concluzie: Nu mai există nicio îndoială că bătălia din  campania electorală 2020 este dedicată în întregime războiului digital al informațiilor.