Comenzile cu noua siglă Dacia pot fi făcute din 16 iunie. Cum vor arăta modelele

Automobile DACIA, Fabrica MIOVENI, DUSTER

Dacia a decis să își schimbe apariția, iar comenzile noilor modele vor putea fi făcute începând de mâine, 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finalul anului 2022, iar compania a pregătit o gamă largă de culori speciale.

Dacia a anunțat în iunie 2021 că își va schimba sigla. Compania a început să producă mașini în noi culori: kaki, culoarea nisipului, portocaliu, verde intens și culoarea teracotei.

„Emblema „Dacia Link” se regăsește de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.

Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în acelaşi timp robustețe şi simplitate. Denumită „Dacia Link”, această siglă este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor”, spune compania.

Sursa: dacia

Introducerea noii identități de marcă va fi pentru toate modelele Dacia. Doritorii își pot comanda vehiculele preferate incepând cu data de 16 iunie. Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi expuse înainte de sfârşitul anului.

Dacia anunță și apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora. Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.

Dacia spune că va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din 23 aprilie 2021.

Compania a garantat că în 2023 va fi prima marcă a grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.

Dacia, mașini hibrid

Potrivit ultimului raport al Consiliului de Administrație, Dacia s-a bucurat anul trecut de o cifră de afaceri de peste 21,4 miliarde lei, în creștere cu 17% față de 2020, chiar dacă vânzarea a scăzut. Compania are 13.000 de angajați și are în plan să fabrice cât mai multe mașini hibrid.

Andrei Perianu, expert financiar: “Faptul că România există deja în Europa ca producător de mașini nu se va șterge peste noapte, și în continuare vom avea aceste facilitați aici urmând probabil să vedem o tranziție un pic mai lentă către hybrid și ulterior către electrice.”, potrivit stirileprotv.