Cel mai tare brand de apă minerală din lume a RECUNOSCUT: "Este apă simplă de la robinet”

Cel mai tare brand de apă minerală din lume a RECUNOSCUT: "Este apă simplă de la robinet”

Poate fi considerată declaraţia momentului deoarece până acum niciun brand de apă minerală consacrat nu a avut curajul să recunoască faptul că nu totdeauna apa minerală sau apa plată este exact ceea ce se stipulează pe eticheta de prezentare.

Este vorba despre cel mai mare producător din lume, Accountability International, care comercializează brandul Aquafina. Ce au făcut producătorii? Au modificat pur şi simplu etichetele de pe sticlele de apă vândute, pe care acum stă scrisă și mențiunea "apă din surse publice”. Deși apa comercializată este purificată și filtrată înainte de îmbuteliere iar compoziția chimică  nu diferă cu nimic de cea a apei de la chiuveta din bucătărie, scrie presa americană.

Iar dezvăluirile merg mai departe şi se spune că aproximativ jumătate din apa minerală îmbuteliată şi vândută în America ar fi de fapt apă de la robinet purificată.

Ce este interesant de remarcat: "majoritatea furnizorilor municipali de apă potabilă întrunesc mult mai mari standarde de puritate decât comercianții de apă minerală îmbuteliată. De exemplu, EPA îi obligă pe furnizorii publici mari de apă potabilă să verifice de mai multe ori pe zi că apa livrată către consumatori să nu conțină contaminanți, în timp ce FDA le impune producătorilor de apă minerală un singur astfel de test la 4 ani", mai scrie sursa menţionată.

Ne puteți urmări și pe Google News

Aquafina a dorit să precizeze că şi apa lor este filtrată la standardele cerute: "Apa este de la robinet, însă este filtrată printr-un proces de șapte pași, numit Hydro-7™, ceea ce înseamnă că nu este aceiași apă pe care o ai la tine în robinet”, titrează unica.md.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l ştim noi consumatorii este că, reclama de pe etichete nu corespunde cu apa din sticle. De exemplu: "apă de munte” sau "apă de ghețar” de pe etichete cu siguranţă nu garantează de fapt nimic, sunt pur și simplu formulări pentru a atrage cumpărătorii.