Vă răspunde Mihai Titichi şef Serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.
Dana S., Buzău: Am fost la un supermarket şi mi-am cumpărat o agendă şi multe alte produse. Agenda am pus-o în geantă şi am uitat de ea. După câteva zile am revenit în acel magazin. La intrare, aparatele au început să „piuie”, dar cei de la pază au spus că e de la carduri . Când am ieşit din magazin s-a întâmplat la fel. De această dată, paznicii mi-au cerut să deschid geanta. Au văzut agenda şi au confiscat-o . Le-am spus că este a mea şi că am plătit-o. Ce pot să fac în această situaţie?
În mod normal, dispozitivul de siguranţă al produsului ar fi trebuit să fie îndepărtat sau anulat de către angajaţii magazinului la momentul achiziţionării acestui produs. Puteţi dovedi faptul că agenda a fost cumpărată anterior cu bonul fiscal. Dacă problema nu este rezolvată în acest mod, puteţi apela la comisariatul local pentru protecţia consumatorilor.
Notă
În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială de protecţie a consumatorului, poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz.ro.