Bugetul alocat achiziţiilor online pe şase luni de aproape jumătate dintre cumpărători din România e între 100 şi 500 de euro, potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown în perioada noiembrie 2011 – ianuarie 2012.
În plus, articolele de îmbrăcăminte/încălţăminte şi produsele electronice sunt preferatele utilizatorilor de internet din România când vine vorba de cumpărăturile online, în topul acestor activităţi fiind plata facturilor la diferite utilităţi.
Peste 48% dintre cei care şi-au achiziţionat produse online în ultimele şase luni au avut un buget între 100 şi 500 de euro pe parcursul perioadei. Studiul despre barierele de achiziţie online a produselor şi serviciilor în România arată că aproape 82% dintre cumpărături au fost efectuate de pe site-uri româneşti, iar restul de pe magazine online din străinătate.
Cercetarea, derulată la iniţiativa 2Parale, Internet Corp şi a The Geeks, parte a grupului Leo Burnett, are ca obiective identificarea motivelor pentru care o parte dintre români sunt reticenţi în a cumpăra online, dar şi a diferenţelor dintre cei care fac achizitii online şi cei care nu au încercat încă această metodă.
Rezultatele finale ale studiului vor fi dezvăluite în premieră în cadrul