Editura Evenimentul si Capital

Carrefour Romania lanseaza Filiera Calitatii Carrefour pentru morcovi

Autor: | | 1 Comentarii | 176 Vizualizari

Filiera Calitatii Carrefour reprezinta solutia pe care Carrefour o ofera clientilor sai in conditiile poluarii, industrializarii si riscurilor de contaminare a produselor care ajung pe masa tuturor. Ea include in prezent peste 700 de proiecte la nivel mondial, parteneriate cu aproximativ 35.000 de producatori din 15 tari si 3 continente.

In Romania, Carrefour lanseaza astazi, 28 octombrie, cea de-a treia Filiera a Calitatii Carrefour, dupa: I. Filiera Calitatii Carrefour pentru porc - martie 2008 ;II. Filiera Calitatii Carrefour pentru pastrav proaspat - februarie 2010,ca raspuns, la cresterea riscurilor din industria alimentara, in ceea ce priveste produsele agricole, oferind un angajament al calitatii pentru morcov. Scopul Filierei Calitatii Carrefour este sa ofere produse sanatoase clientilor Carrefour, sa fidelizeze consumatorii dar si sa incurajeze dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc. Partenerul nostru in respectarea calitatii Carrefour pentru productia de morcov este societatea Big Land Company, companie romaneasca ce respecta standardele internationale de calitate. Rezultatul este o productie superioara, cu o calitate si savoare deosebita, sanatoasa pentru consumator si amintind de legumele romanesti de odinioara. Lansata sub brandul "Ferma Stoian - Legume Romanesti", societatea Big Land Company lucreaza pe o suprafata de aproximativ 400 de hectare de teren arabil, unde este cultivata o gama larga de legume. Calitatea produselor obtinute este garantata si certificata de institutii internationale: EUREPGAP EN 45011, ISO 9001:2000, GLOBAL GAP, GR IFA 3.0, iar "Ferma Stoian" functioneaza in conformitate cu standardele de mediu, sanitare si sanitar-veterinare impuse de legislatia nationala si europeana. Carrefour Romania este un partener solid si de incredere pentru furnizorii romani. Marturie stau produsele alimentare proaspete, care sunt de productie romana in marea lor majoritate, precum si sutele de producatori romani care au crescut odata cu noi, inca din 2001, de la intrarea in Romania a Grupului. Prin ce se diferentiaza Filiera Calitatii Carrefour fata de alte oferte de pe piata? 1. 100% origine Romania 2. producatorul respecta un caiet de sarcini strict, care este axat pe asigurarea calitatii produsului, trasabilitate, fara dezinfectari chimice ale solului;3. calitatea este atent supravegheata, din faza incipienta, pana la produsul finit, receptionat in hypermarketurile Carrefour;4. un organism independent, acreditat face controale periodice, in diferite stadii ale filierei. Particularitatile Filierei Calitatii pentru morcov: 1. Selectia varietala:

  • certificarea semintelor;
  • alegerea unei varietati sanatoase cu calitati gustative deosebite.
2. Selectia zonelor de productie:
  • produs romanesc, cultivat in Dobrogea, zona cu traditie in cultura de legume;
  • identificarea parcelelor cultivate cu morcovii din cadrul Filierei de Calitate Carrefour;
  • asigurarea adaptabilitatii caracteristicilor solului la tipul de cultura;
  • interdictia dezinfectarilor chimice ale solului.
3. Control strict al intretinerii culturilor si bune practici:
  • analiza solului, plan de fertilizare;
  • controlul tratamentelor fito-sanitare;
  • plan de irigare in raport cu necesarul;
  • conservare fara tratament dupa recolta;
  • orotirea culturilor
4. Garantia trasabilitatii din camp si pana la consumator:
  • fiecare punga este identificata printr-un numar de lot;
  • respectarea caietului de sarcini Carrefour de catre parteneri;
  • audituri de catre organisme externe certificate.
Morcovii ce provin din Filiera Calitatii Carrefour au asadar caracteristici care demonstreaza sanatatea si pastrarea savorii produsului, printr-un sistem de urmarire in permanenta a recoltei :
  • Planta are o rezistenta excelenta la boli,
  • Conservarea foarte buna - frunzele sunt bine atasate de radacina si astfel se faciliteaza si recoltarea mecanica. Radacinile se conserva bine si dupa spalare.
  • Monitorizare atenta - semintele nu ating pamantul decat dupa ce solele sunt atent pregatite si supravegheate de angajati pregatiti conform celor mai riguroase standarde.
  • Solele cultivate cu morcov dispun de sistem modern de irigatii propriu societatii. Apa provine din sistemul public de alimentare al municipiului Constanta si calitatea acesteia este urmarita prin analize repetate.
  • Din camp, morcovii ajung intr-un depozit special construit. Temperatura si umiditatea in hala sunt controlate de un program special, iar conditiile de depozitare respecta cele mai riguroase standarde.
  • Transportul pachetelor se face cu autospeciale dotate cu agregate frigorifice si podele speciale, acreditate de organizatiile internationale de calitate pentru transportul alimentar.
  • Trasabilitatea produselor se poate verifica urmarind inregistrarile conform cerintelor GLOBAL GAP si a caietului de sarcini Carrefour.
Prin crearea acestui sistem de asigurare a calitatii, Carrefour vegheaza la sanatatea clientilor sai, oferindu-le cele mai bune si mai sigure produse agricole, la cel mai bun raport calitate - pret.

Pagina 1 din 2
Tag-uri:



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Companii

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI