Carrefour ajunge la 17 magazine în România

Carrefour, care deţine în prezent 11 hipermarketuri în România, intenţionează să mai deschidă în acest an alte şase unităţi, la Suceva, Arad, Oradea, Piteşti, Iaşi şi Bucureşti (Vitan), potrivit companiei.

Pe acelaşi format, Real îşi propune să ajungă în acest an la 21 de magazine, urmând să devină lider ca număr al unităţilor controlate.

Carrefour România, parte a grupului francez Carrefour, a raportat o cifră de afaceri de 866 milioane de euro pentru anul trecut, în avans cu 42,2% faţă de nivelul de 608,9 milioane de euro obţinut în 2006, rezultatele anunţate ieri de retailer fiind uşor diferite de cele publicate anterior de compania-mamă.

Grupul francez a anunţat miercuri că vânzările de pe piaţa românească au urcat anul trecut cu 54,5%. „Pe site-ul Carrefour International, cifra de afaceri indicată pentru România pentru 2006, respectiv 536 milioane de euro, se referă numai la perioada martiedecembrie 2006, adică 10 luni calendaristice, activitatea din România fiind integrată 100% numai din luna martie 2006“, se arată în comunicatul Carrefour România.

Chiar şi cu această diferenţă, divizia din România a grupului francez a înregistrat cea mai mare creştere dintre cele 19 ţări în care este prezentă compania. În Franţa, veniturile au crescut cu doar 0,3%.

Grupul francez a obţinut la finele anului 2005 controlul asupra principalei sale divizii, Hyparlo, care deţinea la rândul ei subsidiara din România a retailerului, compania Carrefour România - Hiproma.