Autostradă închisă, în România. Drumul s-a rupt, deși era încă în garanție

Autostradă închisă, în România. Drumul s-a rupt, deși era încă în garanție sursă: arhivă EvZ

O bucată din banda de circulație de pe Autostrada Sebeș-Turda (A10) s-a rupt pur şi simplu, din cauza unei alunecări de teren masive, care a îndepărtat parapetul metalic și gardul de protecție de la marginea drumului.

Asistăm din nou la o situație neplăcută de pe o autostradă aflată în garanție, care s-a rupt pur şi simplu. Este vorba de o bucată de peste zece metri din șosea care a luat-o la vale. Circulația pe autostradă a fost închisă pentru 30 de zile, de la 1 februarie.

Mai exact, o bucată din banda de circulaţie numărul unu a autostrăzii Sebeş-Turda s-a rupt, în urma unei alunecări de teren masive, deplasând parapetul metalic şi gardul de protecţie de pe marginea drumului.

Evenimentul nefericit a avut loc pe un segment de drum din apropiere de Alba Iulia

Alunecarea de teren produsă la autostrada aflată încă în garanţie a avut loc în apropiere de Alba Iulia, iar circulaţia este închisă pentru 30 de zile începând de la 1 februarie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Imaginile filmate la faţa locului, vineri, arată că o bucată de asfalt de mari dimensiuni s-a rupt din autostradă şi a plecat la vale, odată cu terenul de sub şosea, antrenând parapetul metalic şi gardul de protecţie.

Autostrada este închisă, începând de miercuri dimineaţă, timp de 30 de zile, pe sensul de deplasare Sebeş – Turda, de pe autostrada A10, pe sectorul cuprins între km 15+760 – 16+800.

Cum arată autostrada Sebeş-Turda, aflată în garanţie şi închisă circulaţiei în urma unei alunecări de teren – FOTO, VIDEO

Impresa Pizzarotti s-au ocupat de lucrările pe acest segment

Traficul rutier a fost deviat astfel: ieşirea de pe autostradă se va realiza prin nodul rutier Alba Iulia Nord, prin breteaua 3, către sensul giratoriu de pe DN 1, km 386+140, din care se va realiza şi revenirea pe autostrada A10, prin utilizarea bretelei de acces 4. CNAIR a transmis că „lucrările necesare vor fi efectuate de constructor din fonduri propii, acestea fiind în perioada de garanţie”.

„Impresa Pizzarotti s-au ocupat de lucrările pe acest segment. Legat de ceea ce s-a întâmplat, este vorba despre o tasare. La solicitarea constructorului am acceptat închiderea circulației pe un kilometru, pe Calea 1, pentru 30 de zile.  În baza garanției, în această perioadă, constructorul, pe banii lui, trebuie să facă expertiza și reparațiile”, a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Autostrăzile din România par blestemate

„Aceeași firmă lucrează și pe lotul 1 Ploiești – Buzău (A7). Și tocmai pentru că ‘performanțele’ de pe Sebeș – Turda 1 îi recomandă, suntem foarte atenți la cum lucrează pe acest lot al A7″, a mai precizat Alin Şerbănescu pentru RTV.

În afară de tronsonul Sebeș-Sibiu, și scurta bucată dintre Turda și Decea (lotul 4 al autostrăzii Sebeș-Turda) s-a surpat, în urmă cu doi ani, iar astăzi asistăm la un nou incident pe tronsonul Sebeş-Turda în apropiere de Alba Iulia.