Coca-Cola va lansa în Norvegia un nou logo dedicat musulmanilor în timpul lunii sfinte, cunoscut sub numele de Ramadan. Johanna Kosanovic, directorul marketingului norvegian al Coca-Cola, spune că noul logo face parte din angajamentul brandului față de diversitate și incluziune.  „În țările musulmane, avem o lungă istorie, la fel cum avem în această țară o tradiție pentru campania de Crăciun“, a declarat Kosanovic pentru ziarul norvegian dagbladet.no.

"Pentru prima dată în Norvegia, vrem să sărbătorim Ramadanul cu musulmanii norvegieni"

 Întrebat dacă societatea este îngrijorată de reacţii negative, Kosanovic a spus "e ok" dacă unii oameni nu împărtășesc viziunea lor asupra incluziunii culturale.  "Noi credem că cei mai mulți împărtășesc valorile noastre, cum ar fi importanța comunității și a bucuriei. Aşadar, îi înţelegem şi pe cei care nu doresc acţiunea noastră.  Este ok", a spus Kosanovic.  Noua campanie va începe vineri.

RAMADANKAMPANJE: Coca Cola vil med kampanjen vise at selskapet er for mangfold.

 

RAMACOKE: Coca Cola setter fredag i gang en storstilt kampanje for å fri til norske muslimer. Professor Nina M. Iversen berømmer selskapet for å være «tøffe».

 

Te-ar putea interesa și: