Magistrala care asigură căldură în aproape jumătate din Capitală a cedat. Bani pentru reparații nu sunt, RADET având poprire pe conturi de 100%.
Muncitorii Regiei Autonome de Distribuție și Transport a Energiei Termice (RADET) București se duc la avarii cu taxiul, iar când nu au bani- cu autobuzul, tramvaiul, sau chiar pe jos. Motivul: RADET are conturile blocate 100%, bani de combustibil și piese nu mai sunt, nici măcar bani pentru salarii. În 50 de zone din Capitală au cedat deja țevile, spun șefii de echipe ale Regiei.
Risipă
În cele mai multe locuri nu se lucrează pentru că nu sunt bani. De exemplu, ieri, la Stadionul Olimpia, aflat în sectorul
Întrebați de câți bani este nevoie pentru a se deplasa și rezolva o avarie, aceștia au explicat că ar trebui alocați 500 de lei. Motivul: e nevoie de o basculantă, un utilaj de săpat pentru a ajunge la țeavă, o mașină care să transporte muncitorii și echipamentele, și combustibilul necesar pentru sudură. Ei spun că nu mai pot funcționa în ritmul acesta și că sistemul poate cădea oricând, dacă nu se vor aloca bani. „Nici echipamente nu mai avem. Când sudăm, ne uităm la ceas. Problema este că, dacă nu se va debloca situația, există pericolul să stea oamenii în frig. Acum e puțin soare, oprim căldura și nu e așa de frig în case. Dar, când se răcește - ce facem? Mergem fără echipament în subteran și băgăm cartoane în țevi, să nu vină apa fierbinte pe noi. Lucrăm rudimentar”, au povestit muncitorii, care spun că merg acasă și pe jos, uneori. Nu sunt bani de transport
Se păzesc avariile