BAT, lider în segmentul FMCG în topul celor mai atractivi angajatori din România

BAT, lider în segmentul FMCG  în topul celor mai atractivi angajatori din România Sursa foto: BAT

BAT Trading, entitatea locală de distribuție a companiei BAT, a fost desemnată de români drept cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, conform studiului global Randstad Employer Brand 2022.

  • Conform studiului Randstad Employer Brand 2022, BAT Trading a fost desemnat cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG.
  •  BAT face aproximativ 200 de noi angajări pe an și investește peste 1 milion de euro anual în programe de training și dezvoltare profesională. Deși piața muncii se confruntă cu fluctuații majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puțin 7 ani în cadrul companiei.
  •  Cu o prezență de 25 de ani pe piața locală, BAT este un angajator strategic, creând peste 3.000 de locuri de muncă și generând indirect alte 30.000 de locuri de muncă în cele trei entități economice prezente în România.
  •  BAT construiește un viitor mai bun - A Better Tomorrow™, în care angajații și cultura organizațională reprezintă un element central în accelerarea transformării companiei.

BAT, liderul pieței locale a tutunului, este un angajator strategic: compania și-a triplat numărul de angajați în ultimii ani în cele trei entități economice prezente în România (de la aproximativ 1.200 de angajați în 2013, la peste 3.000 în prezent) și generează indirect alte 30.000 de locuri de muncă, prin lanț­ul de distribu­ție și aprovizionare.

În 25 de ani de prezență pe piața din România, numărul angajaților BAT a crescut în fiecare an cu circa 10%, cu o medie de 200 noi angajați recrutați anual. De asemenea, BAT alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training și dezvoltare profesională de pe piața locală: peste 1 milion de euro anual, cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/an.

Deși piața muncii se confruntă cu fluctuații majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puțin 7 ani în cadrul companiei. Aproape jumătate dintre angaja­ți lucrează de cel puțin 10 ani în cadrul BAT.

Ne puteți urmări și pe Google News

”Recunoașterea oferită prin intermediul studiului Randstad de către angajați activi în economie sau care aspiră la un rol în cadrul BAT România este una dintre cele mai bune recomandări pentru un angajator strategic. Aceasta este o dovadă în plus a reputației companiei, a culturii organizaționale solide și incluzive dezvoltate de BAT și a mediului de lucru performant și inovator, care oferă oportunități reale de dezvoltare și carieră tuturor colegilor. Angajații noștri au un rol și o misiune extraordinară acum: de a contribui la transformarea industriei și de a genera un impact pozitiv pentru comunități, societate, economie”, a menționat Ileana Dumitru, Director juridic și relații publice al Ariei Europa centrală și de sud din cadrul BAT

În cadrul studiului, derulat în prima parte a anului în România prin intermediul metodologiei internaționale dezvoltate la nivelul Grupului Randstad, lider mondial în servicii de recrutare, au fost evaluate criterii precum pachetele salariale și de beneficii oferite de angajatori, atmosfera de lucru, siguranța locului de muncă, oportunitățile de training și de dezvoltare a carierei, echilibrul între activitatea de la birou și viața personală.

"În industria FMCG din România, avem companii deja cu tradiție în programe avansate dedicate angajaților și în strategii de employer branding. În acest context competitiv, să fii desemnat brandul de angajator numărul 1 al sectorului este, cu siguranță, rezultatul unui efort susținut în acest sens, combinat cu alinierea la așteptările talentelor. Felicităm BAT, liderul din acest an, și ne bucurăm că avem un aliat puternic în ceea ce ne place să numim viziunea human forward privind abordarea resurselor umane din țara noastră," declară Mihaela Maranca, Country Manager, Randstad România.

Respondenții au evaluat cei mai mari angajatori din România, ca număr de angajați, cunoscuți de minim 10% din populație. La studiu au participat 4.700 de persoane cu vârstă cuprinsă între 18 – 64 ani, incluzând studenți, angajați, freelanceri și șomeri.

BAT România

Sursa foto: BAT

BAT și-a asumat obiectivul de a construi un viitor mai bun – A Better Tomorrow – și de reducere a impactului afacerii sale prin dezvoltarea unei noi categorii de produse plăcute și cu risc redus*. Susținerea unei culturi organizaționale în care angajații sunt încurajați să se dezvolte, să crească și să inoveze într-un mediu divers și incluziv a fost întotdeauna un obiectiv important pentru BAT și este un element central în accelerarea acestei transformări.

Despre BAT în România

 

  • În 2021, BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. Compania a plătit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat anul trecut.
  • BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%.
  • BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul.
  • BAT este activă în România prin fabrica de la Ploiești, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa, compania de distribu­ție BAT Trading și centrul de servicii integrate din București - Global Business Services (GBS).

Despre BAT la nivel global

 BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*.

Compania continuă să susțină clar ca fumatul cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit științific*. Pentru a realiza acest lucru, BAT se transformă într-o afacere cu multiple categorii de bunuri de larg consum, centrată cu adevarat pe consumatori.

Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu ard până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025. BAT și-a stabilit o serie de obiective ambițioase de sustenabilitate, inclusiv atingerea neutralității emisiilor de carbon pentru Scopurile 1 și 2 până în 2030, eliminarea plasticului non-necesar de unică folosință și utilizarea exclusiv de plastic reutilizabil, reciclabil sau compostabil pentru ambalajele sale până în 2025.

BAT are peste 53.000 de angajați și operează în peste 180 de țări. Grupul BAT a generat venituri de 25,68 de miliarde de lire sterline în 2021 și un profit din operațiuni de 10,2 miliarde lire sterline.

Portofoliul strategic al companiei include mărcile sale globale de țigarete și o categorie tot mai largă de produse cu risc redus* din tutun și nicotină, precum și produse tradiționale din tutun care nu ard. Acestea includ țigări electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2021, BAT a avut 18,3 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 4,8 milioane față de anul precedent.

*Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.