Inaugurată pe 14 decembrie anul trecut, autostrada urbană, are deja probleme și necesită reparații. De mai multe zile, muncitorii încearcă să repare problema apărută la breteaua de acces pe Șoseaua Petricani.
”Ciotul” de 6,5 kilometri din A3 Bucureşti – Ploieşti, aflat între Centura Capitalei și Șoseaua Petricani, s-a tasat, scrie g4media.ro.
„A avut loc tasare pe 2 metri lungime şi pe 15 centimetri adâncime. Constructorul va repara pe banii lui, deoarece șoseaua este în garanție timp de 4 ani, și orice se întâmplă cu ea în acești 4 ani e în responsabilitatea lui”, a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Administrarea Infrastructurii Rutiere, pentru sursa citată.
Pe de altă parte, oficialii de la Drumuri caută să înțeleagă ce s-a întâmplat: ori constructorul a lucrat prost în zonă și nu a tasat bine pământul pe care au așternut asfaltul, ori una dintre conductele care trec pe sub șosea a cedat și s-a spart. Reparațiile ar trebui să se încheie săptămâna viitoare. Până atunci, însă, pe Șoseaua Petricani se circulă cu dificultate, deoarece, din cauza lucrărilor, drumul s-a îngustat la o singură bandă.
Pe același tronson, hoții ar fi furat cablurile electrice, astfel că jumătate de drum e în beznă, noapte de noapte. Ultimii 3,3 kilometri din autostrada București-Ploiești au fost construiți de grecii de la Aktor împreună cu românii de la Euro Construct Trading ’98. Au costat 129,18 milioane de lei, fără TVA. Lucrările au început în februarie 2016 și ar fi trebuit să se încheie în noiembrie 2017. Au fost gata pe 14 decembrie 2018. Tot atunci au fost dați în folosință și alți 3,2 kilometri din aceeași autostradă între Strada Popasului din Voluntari și Centura Capitalei, construiți între 2012 și 2015 de italienii de la Pizzaroti și Tirena Scavi, mai arată g4media.ro.