Autostrada-dezastru. Verdictul specialiștilor pentru lotul 3 Lugoj-Deva

Autostrada-dezastru. Verdictul specialiștilor pentru lotul 3 Lugoj-Deva

Lotul trei al autostrăzii Lugoj-Deva, nu poate fi deschis circulăției în condiții de siguranță, arată raportul preliminar al expertizei tehnice al CNAIR

Veste proastă pentru șoferii din România! Lotul trei al autostrăzii Lugoj- Deva nu poate fi deschis traficului în condiții de siguranță, potrivit unei analize preliminare a expertizei care a fost realizată pentru constatarea deficiențelor care trebuie remediate, scrie ziarulunirea.ro.

CNAIR a făcut cercetări suplimentare pentru a identifica soluțiile pentru că traficul să se realizeze în prima faza în regim de drum cu patru benzi de circulație și cu restricții riguroase de viteză și de tonaj. Acest lucru înseamnă că vor putea circula autovehiculele având o masă totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone, viteză maximă fiind de 90 km/h.

Dacă partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale, viteza maximă va fi de 50 km/h. De asemenea,viteza maximă va fi de 60 km/h în vecinătatea podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500).

Ne puteți urmări și pe Google News

Se va semnaliza corespunzător sectorul de drum, inclusiv prezența animalelor. Chiar și cu impunerea acestor restricții de circulație, deschiderea traficului pe lotul trei al autostrăzii se va putea realiza după ce vor fi remediate problemele legate de împrejmuirea drumului.

Până când se va face expertiza tehnică și se vor lua măsurile de remediere a deficiențelor constatate, la podul de peste râul Mureș, vor fi verificare în fiecare zi sistemele de sprijn din momentul deschiderii traficului, măsurându-se deplasările dispozitivelor de sprijin care nu respectă poziția din proiect. Dacă se observă deplasări importante peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare, circulația auto va fi închisă pe acea parte, traficul derulându-se pe o singură cale,fiind făcute semnalizări și dotări corespunzătoare.

Traficul va fi reluat doar după remedierea neregulilor apărute la sistemul de sprijin, țînând cont de solutiaîn baza prezentată de un expert tehnic în domeniul podurilor. CNAIR va decide, în raport de ce va spune expertiză raportului, dacă remedierea neregulilor se va putea face în timpul traficului, ce pași administrativi ar trebui parcurși pentru deschiderea circulației, dată deschiderii traficului.