Antena 2 poartă tricoul cu numărul 21

La un an de la lansare, postul este în eşalonul secund la nivel urban. Cele mai bune audienţe le au emisiunile mondene.

Emisiunile mondene sunt programele de forţă ale Antenei 2, canal care a sărbătorit aseară primul an de emisie. Dacă audienţa medie a postului în mediul urban este de aproximativ 20.000 de telespectatori, plasând canalul în coada topului de audienţă, programe ca „Agentul VIP“ (Cristian Brancu) sau „Răi, da’ buni“ (Mihai Morar) sar de suta de mii de telespectatori. Planuri mari acum un an La 9 aprilie anul trecut, Intact arunca pe piaţă Antena 2. Mihai Gâdea, realizatorul de la „Sinteza zilei“, a primit proiectul, iar intenţia iniţială era poziţionarea ca un canal de talk-show-uri.   Care este situaţia după un an? În martie, după cifrele medii la nivel urban, Antena 2 era pe locul 21 (imediat după Hallmark şi Taraf TV) în clasamentele de audienţă. Pe emisiuni, situaţia este diferită. „Agentul VIP“ Cristi Brancu a avut în 2008 o medie de 73.100 de telespectatori, iar ediţia din 27 februarie a adus şi vârful de audienţă al postului - 170.000 de persoane. „Răi, da’ buni“, un alt program de mondenităţ i, „scoate“ o medie de 67.000 de telespectatori pe ediţie.

Mihai Gâdea explică poziţionarea: „Avem o abordare decentă a domeniului, invitând personaje, personalităţi deosebite, aşa cum face Cristi Brancu în emisiunea lui, criticându-le, aşa cum face Mihai Morar, vedete care sunt puse faţă în faţă cu jurnaliştii care scriu despre ele, aşa cum se întâmplă în emisiunea Dianei Munteanu“. „Era o nişă neacoperită. În orice ţară normală, vedetele nu sunt numai politicienii, ci oamenii din alte domenii, de exemplu din lumea culturală. E o zonă a personalităţilor, a poveştilor de viaţă“, continuă el. Mulţumit de audienţe Deşi cifrele generale sunt modeste, Mihai Gâdea este optimist după primul an de emisie. „Pe mine mă interesează evoluţia postului în prime-time şi faptul că a reuşit să facă audienţe mai mari decât emisiunea lui Robert Turcescu sau că emisiunea lui Mihai Morar reuşeşte să fie peste posturi de nişă consacrate este excepţional. Vârfurile de audienţă, când am fost peste multe posturi generaliste, mi se pare că e mai mult decât am sperat“, spune el.   Cât despre obiective: „Ce ne pteam aştepta? Să batem Pro TV? L-am bătut într-o dimineaţă frumoasă 15 sau 30 de minute. Eu consider că postul a avut o creştere bună, firească. Nu am văzut un post de nişă care să reuşească să facă salturi spectaculoase“.