Modelul de sorginte sud-coreeană Opel Antara, frate bun cu SUV-ul Chevrolet Captiva, a fost retuşat din punct de vedere estetic. În completare, General Motors a optimizat şi gama de motorizări.
SUV-ul Opel Antara a fost ajustat estetic şi optimizat tehnic, anunţă reprezentantul autohton al mărcii cu sediul la Ruesselsheim.
Modificările au vizat atât exteriorul, cât şi interiorului autoturismului. Gama de motorizări respectă de acum normativul de poluare Euro 5.
Din păcate, Opel nu a oferit, deocamdată, şi o imagine care să evidenţieze schimbările din habitaclu, alături de cea în care pot fi sesizate noua bară de protecţie faţă, noua grilă a radiatorului şi noile grupuri optice frontale.
Antara propune două motoare, un turbodiesel 2.2 CDTI (cu 163 sau 184 de cai-putere) şi un "benzinar" de 2.4 litri, care dezvoltă 170 de cai-putere.
Cu excepţia celei mai puternice versiuni pe motorină, disponibilă doar cu sistem 4x4, celelalte două motorizări pot fi solicitate şi numai cu tracţiune faţă.
Toate versiunile sunt echipate cu o transmisie manuală cu 6+1 trepte. O cutie de viteze automată (cu acelaşi număr de rapoarte) este, de asemenea, disponibilă.
Modelul de sorginte sud-coreeană Opel Antara, frate bun cu SUV-ul Chevrolet Captiva, concurează cu modele precum Kia Sorento, Suzuki Grand Vitara, Subaru Forester sau Hyundai Santa Fe.