Tradiţie americană: maşinile de lux japoneze, mereu în top

Lexus, brandul premium deţinut de Toyota, şi-a păstrat şi în 2010 poziţia de lider al pieţei auto de lux din Statele Unite ale Americii, devansând BMW şi Mercedes-Benz. La rândul său, Infinti, marcă deţinută de Nissan, a comercializat, anul trecut, mai multe maşini decât Audi.

Pentru şoferii americani, luxul rămâne sinonim cu Lexus.

Şi în 2010, deja pentru al unsprezecelea an la rând, brandul premium deţinut de Toyota a fost primul în preferinţele clienţilor cu bani din Statele Unite ale Amercii, consemnează "Automotive News".

Lexus a comercializat, anul trecut, 229.329 de autoturisme, pe piaţa din SUA. Rezultatul consemneză o creştere a vânzărilor cu 6,2 procente, în comparaţie cu 2009.

În aceeaşi perioadă, pe porţile showroom-urilor BMW au ieşit 220.113 maşini. Vânzările Mercedes-Benz s-au oprit la 216.448 de unităţi.

Chiar dacă vine tare din urmă, Audi, al treilea cel mai puternic producător premium german, nu a reuşit să depăşească Infiniti, a doua marcă premium din Japonia ca pondere în SUA.

Brandul deţinut de Nissan a comercializat 103.411 autoturisme, în 2010, în timp ce Audi a stabilit un record al mărcii pe piaţa americană, cu 101.629 de unităţi.