„Acasă Magazin“ s-a închis

Revista bilunară „Acasă Magazin“, editată de grupul de presă PubliMedia, s-a închis la zece ani de la lansare.

Directorul general al PubliMedia, Cosmina Noaghea, a confirmat închiderea publicaţiei, dar nu a făcut comentarii asupra motivelor care au dus la această decizie.

Vânzări fluctuante Media lunară de vânzări pe apariţie a variat de la lună la lună, ultimele trei luni auditate de BRAT indicând o scădere de la peste 46.000 de exemplare vândute, în medie, în august, la peste 35.000 de exemplare în septembrie.

La începutul anului trecut, „Acasă Magazin“ vindea în medie, pe apariţie, peste 43.000 de exemplare, vârfurile fiind lunile martie şi aprilie, când s-au vândut, în medie, peste 52.000 de exemplare.   Legată prin conţinut de postul TV omonim din grupul MediaPro, revista se adresa femeilor pasionate de telenovele, printre articole şi interviuri găsindu-se informaţii despre vedetele din seriale şi starurile muzicii latino.

PubliMedia International a lansat mai multe produse conexe revistei, printre care proiectele „Mari poveşti de iubire din telenovele“ în februarie, „RBD“ în iunie, „Lumea celebrităţilor latino“ în noiembrie şi „Secţiunea de Crăciun“ în decembrie.

Divizia de presă scrisă a grupului Media Pro editează, printre altele, publicaţiile „Gândul“, „Ziarul financiar“, „Business Magazin“ şi „ProTV Magazin“.