Gama BMW X1 va fi completată, în toamnă, cu versiunea sDrive20d EfficientDynamics Edition. SUV-ul german va avea un consum oficial mixt de 4,5 l/100 km, la fel ca modelul hibrid Honda Insight.
Inginerii BMW au făcut-o din nou.
La toamnă, producătorul auto din Munchen va lansa o versiune a SUV-ului BMW X1 creditată cu acelaşi consum ca al unui autoturism hibrid de clasă compactă.
Potrivit "bmwblog.com", X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition - viitoarea declinare "eco" a SUV-ul german - va avea un consum oficial mixt de 4,5 l/100 km, la fel ca modelul hibrid Honda Insight.
Insight va păstra, este drept, un avans în ceea ce priveşte emisiile de dioxid de carbon: 105 grame pe kilometru, faţă de 119 g/km - câte va împrăştia în atmosferă X1.
Pentru a atinge aceste performanţe, SUV-ul BMW va folosi propulsia spate (aşadar, nu va oferi sistemul de tracţiune integrală), o versiune optimizată a turbodiesel-ului TwinPower de 2.0 litri (reglată să livreze "numai" 163 de cai-putere), un sistem start-stop şi unul de recuperare a energiei la frânare, pneuri cu rezistenţă redusă la rulare, o transmisie cu un ultim raport mai lung şi jante speciale, cu design aerodinamic.
Honda Insight dispune de un motor pe benzină de 1.3 litri asociat unui motor electric. Sistemul hibrid dezvoltă 98 de cai-putere.
BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition va fi, lesne de anticipat, cel mai eficient SUV din portofoliul producătorului bavarez. Cel puţin o vreme.