Twitter rămâne fără directorii de top. Agențiile de publicitate, nemulțumite că Musk elimină cenzura
- Antonia Hendrik
- 3 noiembrie 2022, 14:54
Conducerea de top a Twitter, inclusiv oficialii din departamentele de publicitate și marketing, a părăsit compania în ultimele zile după ce șeful Tesla, Elon Musk, a preluat controlul asupra platformei de microblogging social, a declarat surse citate de Reuters.
Potrivit raportului, plecările au loc după preluarea companiei de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari, săptămâna trecută, urmată de demiterea directorului general Parag Agrawal, a directorului financiar Ned Segal și a șefului departamentului de afaceri juridice și politici Vijaya Gadde.
Sarah Personette, care a fost șefă pentru clienți și șefă la departamentul de publicitate, a scris marți pe Twitter că a demisionat săptămâna trecută, ceea ce sporește incertitudinea agenților de publicitate cu privire la modul în care se va schimba compania de social media sub conducerea lui Musk.
Exod de demisii la Twitter
Dalana Brand, şefa departamentului pentru oameni și diversitate, a anunțat într-o postare pe LinkedIn că a demisionat și ea săptămâna trecută. Directorul general pentru tehnologii de bază, Nick Caldwell, și-a confirmat plecarea pe Twitter, schimbându-și biografia profilului în „fostul director Twitter” până luni seară.
Leslie Berland, directorul de marketing, șeful de produse al Twitter, Jay Sullivan, și vicepreședintele său pentru vânzări globale, Jean-Philippe Maheu, au plecat de asemenea, au declarat surse pentru Reuters. Nu este clar dacă aceștia au demisionat sau li s-a cerut să plece.
Berland a transmis pe Twitter o inimă albastră, dar nu a dat detalii. Caldwell a refuzat să facă alte comentarii. Ceilalți cinci nu au răspuns la solicitările de comentarii.
Agențiile de publicitate, nemulțumite că Musk nu continuă cenzura
Musk a încercat, de asemenea, să liniștească agenții de publicitate. „Angajamentul Twitter față de siguranța mărcii este neschimbat”, a scris el pe Twitter luni, după ce peste 40 de organizații de advocacy, inclusiv NAACP și Free Press, a trimis marți o scrisoare deschisă către cei mai buni 20 de agenți de publicitate de pe Twitter, cerându-le să retragă anunțurile dacă Musk renunță la moderarea conținutului de pe platformă.
Angajații au declarat că primesc în continuare puține comunicări despre viitorul companiei. O întâlnire a întregului personal care era programată pentru miercuri a fost anulată, după ce Twitter a anulat săptămâna trecută o convorbire de check-in.
Echipa lui Musk se întâlnește cu agenții de publicitate în această săptămână la New York, în condițiile în care clienții tot mai temători ai companiei trag un semnal de alarmă cu privire la posibilitatea ca un conținut dăunător să apară lângă reclamele lor.
Conținutul plin de ură a crescut vertiginos de când Musk a încheiat afacerea. Folosirea cuvântului „n” a crescut cu aproape 500% pe Twitter, a declarat Network Contagion Research Institute, care identifică „amenințările cibernetice și sociale”, scrie news.abplive.com.