Lansata pentru prima data pe piata americana in urma cu cateva luni, noua imagine a produselor Pepsi-Cola este disponibila acum si pe rafturile magazinelor din Romania.
Pepsi propune consumatorilor romani zece noi tipuri de ambalaje, care vor fi schimbate pe rand la distanta de cateva saptamani.
„Logoul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent pentru a incorpora teme apropiate de inima adolescentilor si a tinerilor, cum ar fi sportul, muzica, moda sau masinile”, precizeaza compania.
Scopul campaniei este tocmai acela de a apropia mai mult consumatorul tanar de produsele Pepsi, iar compania lasa reinventarea imaginii ambalajelor pe seama acestuia, care isi poate exprima grafic creativitatea si poate sa comenteze pe marginea noilor produse.
Forumul care insoteste lansarea noii campanii poate fi accesat de acum si de pe adresa de web din Romania - www.pepsi.ro.
Compania vizeaza continuarea tendintei de crestere a vanzarilor pe segmentul bauturilor racoritoare carbonatate, in conditiile unei concurente tot mai acerbe din partea sucurilor necarbonatate si a ceaiurilor reci (ice tea).
„In centrul noii filosofii de marketing Pepsi se afla consumatorul. De acum, el va putea interactiona cu marca, isi va putea crea propria experienta unica in lumea Pepsi si, la randul sau, va putea ajuta alti consumatori de pe intreg mapamondul sa-si creeze o lume a lor”, a declarat Calin Clej, director de marketing la PepsiCo Romania.
In cei 109 ani de experienta, designul Pepsi a fost schimbat doar de 10 ori, dar, pentru a tine pasul cu interesele mereu schimbatoare ale generatiei tinere, in acest an designul va fi schimbat de mai mult de 35 de ori in Statele Unite.
In cateva saptamani se va schimba si grafica sticlelor si a cutiilor de bauturi Pepsi, insa pentru inceput doar pentru consumatorii americani.
In Romania, marca Pepsi „a batut” in vanzari Coca-Cola in al doilea semestru din 2005. Lansarea noilor ambalaje va fi acompaniata la noi de campanii de publicitate radio, TV si outdoor.