Logan surclaseaza Matiz si la costurile de intretinere

Logan surclaseaza Matiz si la costurile de intretinere

Modelul Dacia, liderul autoritar al vanzarilor autohtone, impune cheltuieli mai mici pentru reviziile pana la 100.000 de kilometri decatrivalul autohton.

Constructorii autohtoni Daewoo si Dacia se lauda cu unele dintre modelele care au cele mai scazute costuri de achizitie si de exploatare disponibile pe piata. Alaturi de pret, notorietatea brandului si reteaua extinsa de dealeri/service-uri, costurile relativ mici de intretinere le asigura un succes cu adevarat remarcabil.

Situatia este graitoare in cazul Daewoo, care, desi vinde masini depasite moral, cu un nivel de siguranta precar (fara airbaguri) si motoare poluante (norma Euro 3), si-a pastrat anul trecut locul secund in clasamentul vanzarilor, dupa Dacia.

Daca evidentiem costul total al reviziilor pana la 100.000 de kilometri, aflam ca intretinerea unei Dacia Logan poate presupune cheltuieli sensibil mai mici decat in cazul unui Daewoo Matiz.

Astfel, potrivit informatiilor furnizate de producatori, totalul costurilor cu reviziile unui Logan 1.4 MPI pana la 100.000 de kilometri se apropie de 600 de euro, in timp ce cheltuielile similare cu un Matiz se cifreaza la aproximativ 900 de euro. Sumele contin TVA.

Vocea clientului Oricare client este preocupat atat de calitatea si eficienta serviciilor, cat si de costurile pe care le presupun acestea. Valeriu Garlea, purtator de cuvant Daewoo Automobile Romania, ordoneaza interesul viitorilor soferi: "Clientii sunt interesati in primul rand de calitatea si de promptitudinea intretinerii si intr-o mai mica masura de costurile acesteia".

Pretul pe care trebuie sa il plateasca pentru intretinerea masinii nu poate fi insa trecut cu vederea. O spune chiar un client Daewoo. "Am fost la un centru din Capitala si n-am de ce sa critic serviciile. Si-au facut treaba. Doar ca tarifele sunt cam mari, as putea spune chiar scumpe", declara Florian Nont, proprietarul unui Matiz.

Pe de alta parte, un client Dacia pare mai impacat cu nivelul preturilor percepute de constructorul de la Colibasi. "Am avut un Logan diesel, cu care am facut 30.000 de kilometri. Nu am avut nicio problema cu el. Nu am ajuns la revizia mare si mai costisitoare (de la 60.000 km - n.r.), iar preturile primelor mi s-au parut acceptabile", spune Mihai Stan, soferul unui Logan.

Dacia Asistenta - la liber Serviciul de interventie Dacia Asistenta acopera intreg teritoriul Romaniei printr-un sistem de retele bine pus la punct. Lansat in octombrie 2002, in Bucuresti, acest serviciu este disponibil pentru orice marca de automobile, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, printr-un simplu apel telefonic.

Oricare sofer care se confrunta cu o pana care il imobilizeaza poate contacta Dacia Asistenta formand 0248/ 500. 500 (tarif normal). Apelurile sunt orientate catre consilierii de asistenta, o echipa formata din 11 persoane, din cadrul centrului de apel Dacia - Vocea Clientului.

La primirea apelului, consilierul directioneaza solicitarea catre agentul Dacia Asistenta cel mai apropiat de locul in care se afla vehiculul imobilizat. In zonele urbane, echipele de depanare sunt in masura sa soseasca in aproximativ 30 de minute de la primirea apelului. Dupa fiecare interventie, consilierul il contacteaza pe depanator pentru a se asigura ca solicitarea clientului a fost solutionata. Clientul poate fi si el contactat, pentru a i se cere parerea fata de serviciul prestat.

EXCLUSIV

Asistenta pentru clientii Daewoo Daewoo Automobile Romania a organizat un serviciu de asistenta rutiera non-stop, care asigura asistenta tehnica in orice punct din tara oricarui vehicul Daewoo, indiferent daca e in garantie sau nu. In functie de natura defectiunii, acesta este depanat pe loc sau transportat la cea mai apropiata unitate service. Un dispecerat national Daewoo gestioneaza serviciul de asistenta rutiera, care poate fi apelat la numarul de telefon 0251/403.403.

Desi privatizarea fabricii de la Craiova constituie un obiectiv prioritar, posesorii de vehicule Daewoo nu vor fi afectati de iminenta aparitie a unui nou proprietar. Asistenta tehnica si piesele originale de schimb vor fi in continuare disponibile.

Ne puteți urmări și pe Google News