SIAB-ul, anulat de criză

SIAB-ul, anulat de criză

Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) a anunţat că anulează ediţia de anul viitor a Salonului Internaţional Auto de la Bucureşti (SIAB).

Comunicatul remis pune această decizie, luată în unanimitate de membri APIA, pe seama climatului nefavorabil cu care se confruntă sectorul auto din România.

Ediţia din 2011 a SIAB (salonul bucureştean se desfăşoară din doi în doi ani) rămâne, în principiu, în calendarul cu evenimente al Organizaţiei Internaţionale a Constructorilor de Automobile (OICA).

Constantin Stroe, vicepreşedinte Dacia şi membru al consiliului director APIA, ne-a declarat că susţine această hotărâre, deşi înţelege că ea poate afecta şi mai mult imaginea industriei: “În acest moment, aceasta este cea mai potrivită mişcare pentru piaţa auto autohtonă în contextul crizei cu care ne confruntăm”.

Nicolae Sorescu, director general Rădăcini, dealer care aduce în România mărcile Opel, Chevrolet, Mazda, Suzuki, Subaru, Cadillac, Hummer şi Corvette, crede că în absenţa Salonului de la Bucureşti comercianţii de maşini se vor reorienta către evenimente similare de mai mici dimensiuni la nivel local: “Cu bugetul pe care l-ar fi presupus participarea la SIAB 2009 se pot organiza măcar patru sau cinci expoziţii itinerante cu penetrare superioară la nivelul potenţialilor clienţi”.

La ediţia de anul trecut a SIAB (a şasea) au paricipat 35 de producători auto, care au prezentat 100 de modele în premieră naţională.

Ne puteți urmări și pe Google News