Prima asigurare pentru telefoane mobile

Prima asigurare pentru telefoane mobile

Pentru 7 lei pe lună, clienţii magazinelor Say, partener Orange, îşi vor putea recupera telefonul dacă acesta este furat.

Lanţul de magazine furnizor de produse şi servicii de telefonie mobilă Say, partener Orange, a lansat prima asigurare în caz de furt pentru telefoane din România. Poliţa este emisă de asiguratorul AIG România şi poate fi încheiată exclusiv prin intermediul reţelelor de magazine Say şi Turbo.   „Pentru numai 7 lei pe lună, clientul are avantajul ca telefonul său să fie asigurat împotriva cazurilor de furt sau de tâlhărie. Asigurarea se poate face doar pentru terminalele cumpărate din magazinele Say“, ne-au declarat reprezentanţii firmei MCS Communications, deţinătorul mărcii Say.

În cazul furtului telefonului, AIG îl va despăgubi pe asigurat, înlocuindu-i terminalul mobil care i-a fost furat cu unul de acelaşi tip. Dacă acelaşi model de telefon nu mai este disponibil, acesta poate fi înlocuit cu un alt terminal mobil.

Condiţia este ca acesta din urmă să aibă aceleaşi performanţe şi funcţionalităţi ca telefonul mobil asigurat, iar valoarea acestuia să nu o depăşească pe cea iniţială a dispozitivului mobil asigurat. Procedura în caz de furt În afara ţării, asigurarea telefoanelor mobile este o practică obişnuită şi nu acoperă doar furtul acestora, ci şi accidentele sau pierderea. Serviciile sunt oferite de firme specializate în acest domeniu, de asiguratorii clasici sau chiar de operatorii de telefonie mobilă. Cei care doresc să beneficieze de asigurare la telefonul cumpărat de la Say încheie poliţa chiar în magazin. Dacă telefonul îi este furat, clientul trebuie ca în maximum 48 de ore de la producerea incidentului să facă o plângere la organul de poliţie în raza căruia s-a produs incidentul.

Apoi, dovada că plângerea s-a înregistrat la poliţie şi factura în original trebuie depuse personal sau trimise la AIG România. Firma de asigurare cercetează cazul şi în maximum 30 de zile clientului i se eliberează o dovadă scrisă de soluţionare a cazului.

Cu această dovadă, clientul căruia i s-a furat telefonul poate merge în oricare din magazinele din reţeaua Say şi va primi un nou telefon de acelaşi tip sau unul de aceeaşi valoare. În cazul în care doreşte un terminal mai scump, îl poate primi plătind diferenţa.   Magazinele Say sunt specializate în comercializarea produselor, accesoriilor şi serviciilor de telefonie mobilă, televiziune digitală, foto şi multimedia. În prezent, reţeaua Say numără 90 de magazine operaţionale, răspândite în toată ţara. MCS Communications este parte a companiei israeliene Milomor Trade&Communication.

Ne puteți urmări și pe Google News