Dispecerat de urgenţă la Primărie

Dispecerat de urgenţă la Primărie

De astăzi, bucureştenii pot face plângeri, legate de problemele pe care le au cu gazele, apa caldă sau electricitatea, direct la Dispeceratul Integrat de Urgenţă al Capitalei, sunând la numărul unic 0 800 800 882.

Scopul înfiinţării este acela de a pune la un loc şi a coordona toate serviciile de urgenţă constituite la nivelul Administraţiei Străzilor, RATB, RADET, Apa Nova, Distrigaz, Electrica, Luxten, Romtelecom, pentru a remedia rapid şi eficient toate problemele legate de reţele edilitare (apă, canal, gaz, telefonie, Electrica, Radet, Ratb, Luxten), drumuri (gropi, tasări, surpări, canale lipsă) şi semaforizare.

Edilul Capitalei, Sorin Oprescu, a fost prezent la inaugurarea dispeceratului.

"Trebuie să avem şi feedback-ul din teren, în sensul că lucrarea a fost terminată, în aşa fel încât să nu mai rămână cioburi pe jos după ce se repară, asfaltul spart şi să mai treacă încă patru zile până ne sună un cetăţean", a declarat primarul, citat de RTV.

Ne puteți urmări și pe Google News