Wizz Air atacă poziţia de lider pe piaţa low cost

Wizz Air atacă poziţia de lider pe piaţa low cost

Compania aeriană maghiară Wizz Air, al doilea mare operator low cost din România, îşi va dubla anul viitor operaţiunile de pe piaţa locală, prin introducerea a opt noi destinaţii, printre care Madrid, Bologna şi Paris, şi prin creşterea frecvenţei zborurilor pe rutele existente, a declarat ieri Natasa Kazmer, director de comunicare al companiei.

Biletele pe noile rute introduse pornesc de la 89 de lei. Planurile ambiţioase ale operatorului maghiar prevăd şi dublarea capacităţii de transport în România prin introducerea a trei noi aeronave Airbus. În februarie, ungurii de la Wizz Air vor zbura şi de pe aeroportul din Timişoara către Italia, Franţa şi Spania. Wizz Air estimează că până la finalul acestui an va transporta circa un milion de pasageri, ajungând să deţină o cotă de piaţă de 31%. Blue Air, liderul pe segmentul zborurilor low cost în prezent, deţine o cotă de piaţă de circa 35%, în timp ce MyAir are doar 13% din segmentul de piaţă al zborurilor low cost, potrivit datelor furnizate de firma britanică de consultanţă OAG.   „Obiectivul nostru este ca în 2009 să ajungem la 1,7 milioane de pasageri, iar pentru 2010 la 2,5 milioane de pasageri“, a declarat Kazmer. Ungurii anticipează o majorare a cifrei de afaceri în acest an cu circa 60%, la 70 milioane de euro.

Ne puteți urmări și pe Google News