Copilul african al Andreei Marin ridică audienţa lui Măruţă
- Adam Popescu
- 3 iulie 2008, 18:20
Anunţul "Zânei Surprizelor" din cadrul emisiunii "Happy Hour" de la Pro TV a transformat programul în lider de audienţă.
Emisiunea pezentată ieri de Cătălin Măruţă la Pro TV, "Happy Hour", care a avut-o invitată pe Andreea Marin Bănică, a fost lider de audienţă în mediul urban în intervalul orar 17:45 - 18:59. Programul a fost urmărit de 651.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce la Antena 1 s-au uitat 240.000 de telespectatori, iar Prima TV a atras 215.000.
Andreea Marin Bănică i-a povestit lui Măruţă despre planurile sale privind o "adopţie la distanţă" a unui copil din Africa, zonă de care vedeta se simte "legată sufleteşte". Chiar dacă nu va fi o adopţie care să presupună creşterea copilului în România, pe motiv că dezrădăcinarea nu este cea mai fericită opţiune, vedeta îşi doreşte ca acest copil să ştie că are un părinte protector.
"Zâna" nu se întoarce la TVR Andreea Marin a lămurit şi problema revenirii sale pe micile ecrane. Vedeta a precizat faptul că emisiunea pe care a realizat-o timp de opt ani la TVR este un capitol încheiat în viaţa sa şi că, în următorul său proiect, care nu va fi tot la postul public de televiziune, se va implica mai mult în munca de culise.
În ceea ce priveşte pictorialul din revista "The One", Andreea Marin a precizat că nu a fost doar un proiect de fashion, ci şi un "demers jurnalistic" a cărui finalitate a reprezentat-o donarea unei sume de bani unei persoane aflate într-o situaţie critică.
(15:20)