Numărul pasagerilor aflaţi în război cu Tarom creşte încontinuu

Numărul pasagerilor aflaţi în război cu Tarom creşte încontinuu

Românii nu mai acceptă să lase să treacă de la sine nepăsarea sau neglijenţa firmelor furnizoare de servicii.

Cea mai bună dovadă în acest sens este procesul intentat companiei Tarom de pasagerii cursei aeriene implicate în accidentul de pe Aeroportul „Henri Coandă“ - Otopeni, din decembrie 2007. Cifrele o spun: dacă la primul termen al procesului doar 14 din cei 117 pasageri implicaţi în incident depuseseră cereri de constituire în părţi civile, ieri, numărul acestora ajunsese la 52. Mai mult, potrivit avocatului care reprezintă părţile vătămate în cauză, este foarte posibil ca, până la depăşirea stadiului de discuţii de ordin procedural, toţi cei 117 pasageri implicaţi în incidentul din decembrie 2007 să intre în acest dosar, ca părţi vătămate.

Numărul mare al acestora şi cuantumul despăgubirilor solicitate companiei Tarom de pasageri ar cauza companiei aeriene o adevărată lovitură financiară, în cazul unui răspuns favorabil din partea instanţei. Şi asta după ce fiecare dintre cei implicaţi în cauză solicită nu mai puţin de 520.000 de euro, cu titlu de daune materiale şi morale.

În 30 decembrie 2007, o aeronavă Boeing 737-300, aparţinând companiei Tarom, în care se aflau 117 pasageri şi şase membri ai echipajului, a lovit un utilaj de întreţinere aflat pe pista de decolare. În urma impactului, aeronava a fost grav avariată, prin smulgerea unei părţi a trenului de aterizare şi deformarea parţială a fuzelajului. Mai mulţi pasageri au apelat la medici psihologi şi şedinţe de psihoterapie pentru a depăşi şocul cauzat.

Ne puteți urmări și pe Google News